Update voor TeHa

A

Anoniem

Guest
Ha TeHa,

Ik heb je beloofd je op de hoogte te houden van de ontwikkelingen hier. Nou, ook deze maand is het helaas weer niet gelukt. Dat dacht ik natuurlijk al, maar ja, als je dan toch weer een paar dagen overtijd gaat.... Gisteren weer 'bloed'verlies gehad, maar wel heel weinig (het is eigenlijk niet eens bloed, gewoon een beetje bruine afscheiding). Dus als het net zo gaat als de twee maanden hiervoor heb ik dat vandaag ook nog en breekt het morgen pas echt door  (smerig praatje trouwens).

Toch baal ik er weer van, maar dat is vast normaal. Zeker omdat ik ooit ergens gehoord heb dat je bij een tweede altijd sneller zwanger bent dan bij de eerste. Zal vast wel een kletspraatje zijn, maar ik ging er stiekem wel een beetje vanuit. Naief ik weet het... Ik las trouwens net (in een ander berichtje) dat jij bij jouw eerste al heel snel zwanger was! Dan baal je er vast  net zo van!

Kortom: ronde 5 here we come!

Liefs,
Joline

He sjit hé! Balen meid. Weet precies hoe je je voelt.
Jammer he, je zou toch denken dat je lichaam nou onderhand wel weet hoe het werkt, hihi.
Hoe snel was je van je eerste zwanger??

Mijn vriendin was idd zo gelukkig gelijk van d'r tweede zwanger te zijn, maar ik heb ook een vriendinnetje die eerst een miskraam kreeg na d'r eerste en toen toch nog een maand of 9 heeft moeten wachten voor ze weer zwanger was.

Ik heb voor deze maand ovulatietesten gekocht. Je ziet, ik vertrouw m'n eigen lichaam niet eens meer. Ik heb nog steeds van die steken in m'n liezen, dan weer links en dan weer rechts. Snap er geen hout van. Dat moet toch allang weer over zijn?? Ik heb die pijntjes noual de hele maand.
Ennieweej, ik wil even zeker zijn dat ik wel een eisprong heb.

Maar goed, zolang bij jou het echte bloed nog niet is doorgebroken kan het nog alle kanten op hoor! Dat oude bloed is een restant van je vorige menstruatie.
Wie weet!!!

Liefs,

Ha TeHa,

Het is inderdaad telkens weer een teleurstelling. Ook als je eigenlijk wel zeker weet dat het deze maand niet raak is. Rare wezentje ben ik toch.  Ik was in ronde 5  zwanger van mijn zoontje. Dus wie weet  wat de komende ronde voor ons brengt... Maar het kan ook nog wel 5 maanden duren. Ik moet mezelf echt dwingen er wat minder mee bezig te zijn. Ik word echt gek van mezelf af en toe. Heb jij dat ook?

Goed idee, die ovulatietesten. Want elke maand die onregelmatige cyclus, daar kun je ook niet op vertrouwen. En die steken in je liezen zijn ook een beetje vreemd??!! Dat had ik in het begin van mijn zwangerschap, maar dat is zeker erg onwaarschijnlijk?

Ondertussen is het hier nog steeds erg rustig 'van onder'. Zondag dus bruinige afscheiding, maandag helemaal niets. Maandagavond echte krampen, dus ik ging er vanuit dat ik nu echt ongi was geworden. Weer niks!  Tot nu toe is het ook nog opvallend rustig, maar ik voel wel de hele tijd van die krampen.... Zie je: dat bedoel ik nou. Hoe bedoel je obsessie?

Liefs,
Joline

Ha die TeHa,

Hier nog een update over de ontwikkelingen hier. Nog steeds niet ongi, en ik werd het gewoon zat. Dus ik heb een test gekocht en die alleen gedaan (zonder man erbij), want ik dacht: ben toch niet zwanger. WEL DUS!!!! Ik kan het echt niet geloven. Wel twintig keer de beschrijving bekeken en ja, toch echt een streepje in het goede vakje.

Ik ben echt zo blij, maar voel me aan de andere kant wel een beetje schuldig omdat jij het nog niet bent.... Ik ga echt voor je duimen!!!!

Dikke kus,
Joline

lieve Joline,

Gefeliciteerd!!! Veel plezier vanavond om het aan je mannetje te vertellen!!

Geniet ervan!!

Veel liefs,
natalie

Joline wat gaaaaaaaaaaaaaf
Onwijs gefeliciteerd meid!!
Idd veel plezier met aan je ventje vertellen.......

Hele dikke kus Annet

JAAAAAAA!!! JOEHOEOEOEOEOE!!!

*Gooit met serpetines*

Meid wat super!! Gefeliciteerd.
Ik ben echt zo blij voor je!

Voel je asjeblieft niet schuldig joh. Volgende maand ben ik ook zwanger en gaan we saampjes naar het zwanger forum.

Wauw! Fantastisch. Zit hier met een big smile achter m'n peeceetje!

He Joline,

Meid van Harte gefeliciteerd!!!!

Groetjes San

Terug
Bovenaan