Update voor TeHa

Ha TeHa,

Nou, dat ventje van mij was helemaal in de wolken. Hoe kan dat nou, zei hij!! Maar dat dacht  ik natuurlijk ook. Ik hoop echt zo dat jij volgende maand een berichtje kan plaatsen met als titel 'ZWANGER'. Meid, ik duim echt voor je.

Hier alles onder controle. Soms wat krampen in mijn buik en nog steeds wat bruinige afscheiding. Spannend dus wel. Van de week ga ik dokter maar even bellen om me 'aan te melden' als zwangere. Kan hij gelijk misschien wel zeggen  of die krampen en afscheiding iets te betekenen hebben.

Ik hou je op de hoogte (als je dat leuk vindt tenminste...).

Liefs,
Joline

Hoi Joline!
Ik wilde je al een berichtje sturen dat ik  EIS dat je me op de hoogte houdt (haha).
Zou het leuk vinden om contact te blijven houden.
Kan me voorstellen dat je die afscheiding spannend vind. Maar zolang het niet helder rood is kan het volgens mij weinig kwaad.
Je bent wel in een super mooie tijd uitgerekend zeg! Net als het mooi weer wordt ga je lekker met zwangerschapsverlof. Boffert!

Kom je bij jullie ook in aanmerking voor een echo met 12 weken? Ik hoop het wel voor je.

Ik heb volgens de berekeningen woensdag weer m'n ei. Dus we zijn weer druk aan de klus. M'n nieuwe NOD is 29 november. Kijk, da's weer het voordeel van zo'n korte cyclus, de maanden gaan zo wel snel.

Tot horens!

TeHa

Heey TeHa,

Dan hou ik je natuurlijk op de hoogte! Vind ik ook wel heel erg leuk en gezellig.  Die afscheiding is  inmiddels tot een minimum beperkt en ook de krampen zijn minder, dus  ik maak me er niet zo heel erg druk meer om.  

Heerlijk he! Dan ben ik gewoon juni, juli en augustus thuis!!!  Hoe bedoel je lange zomervakantie?? Het is natuurlijk niet echt vakantie, maar wel super met  dat mooie weer. Ik zie het echt helemaal zitten.

Mijn huisarts  geeft inderdaad standaard een echo met 12 weken. Voor de termijnbepaling. Leuk!! En dat is misschien ook wel zo handig  nu na  die gekke cyclus...  Maar de huisarts  zei net dat ik pas rond 10 weken een afspraak  hoef te maken.  En dat is pas over 4 weken. Even wachten dus.  

En bij jullie komen de klusdagen er weer aan. Spannend (en leuk natuurlijk ). Heb je zo een ovulatietest aangeschaft? Hoop voor je dat dat een beetje duidelijkheid geeft. Zou leuk zijn als het meteen raak is!!

We spreken elkaar.

Joline

Hoi Joline,

Zit je lekker op je roze wolk?? Super hoor.
Fijn dat je geen gekke afscheiding meer hebt. Stress in niet goed in jou "positie" haha.
Ik ben inderdaad met ovulatietesten begonnen. Volgens babybrabbel zou vandaag m'n ei springen, maar ik had zelf al het idee dat m'n ovulatie niet 14 dagen voor m'n menstruatie is maar veel later. Dus morgen of overmorgen. Gisteravond had ik in iedergeval al een vrij duidelijke streepje. Hopelijk is tie vanavond of morgen lekker vet!

Wij zijn weer druk aan de klus. De eerste keer dat we probeerde zwanger te raken deden we het in m'n vruchtbare dagen voor de zekerheid maar elke dag en was dus zo zwanger. Nu deden we het heel keurig om de dag en nog niks! Dussss... we gaan weer op de oude voet verder. En ooohhhh hij vindt het zoooo vervelend .

Meiske, ik hou je op de hoogte.

En hoe is het verder met jou? Nog niet ziek, zwak en misselijk?

Kus,

T.H.

Heey TeHa,

Inderdaad erg rot voor je man. Je zult hem vast wel naar boven moeten slepen (maar niet heus).  Wel super dat je nu precies weet wanneer je je eisprong hebt! En 29 november is je NOD, toch? Ooh, ik ga echt voor je duimen!!! Zou een leuk vroeg Sintcadeautje zijn....

Hier alles goed. Beetje opvliegerig (zielig voor mijn zoontje...) en ik heb het steeds zo koud! Maar dat zal vast wel over gaan. En 's avonds is het net of ik al 5 maanden zwanger ben. Het is natuurlijk normaal dat je buik opzet in de loop van de dag (dat heb je ook als je  niet zwanger bent), maar nu is het wel heel erg. Verder niet misselijk ofzo. Dat had ik bij mijn zoontje wel heel erg. Dus het gaat goed!!

Liefs,
Joline

Hoi Joline,
Ja... 29 november is m'n NOD. Spannend weer.
Dat je het zo koud heb herken ik nog van de vorige keer ja. Ooohhh.. ik had het in het begin altijd koud. En die buik... tja. Ze zeggen dat je van de tweede veel sneller dikker wordt dan van de eerste. En ben je nog niet heel erg moe? Normaal val ik nooit op de bank in slaap. Toen ik net zwanger was viel ik altijd na het eten in slaap. Vraag me af hoe dat straks moet!
Hoop dat de misselijkheid uitblijft. Ik was gelukkig niet zo heel erg misselijk, maar moest wel de hele dag een beetje blijven eten om het te voorkomen.
Hoe oud is je zoontje nu?? Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Tot snel!

TeHa

Hallo!

Ja, moe ben ik ook wel. Als mijn zoontje slaapt, ga ik ook even rustig zitten en een boekkie lezen. Soms kan ik mijn ogen niet meer open houden. Maar als je dan in slaap valt en die kleine wordt wakker... vreselijk. Dan ben je zo niet uitgeslapen en lekker sjaggie. Gelukkig slaapt hij tussen de middag nog gewoon. Hij wordt in januari twee en is dus 2,5 als de kleine wordt geboren (als alles goed gaat natuurlijk). Druk lijkt me wel.... Maar misschien valt het reuze mee. Je hoort wel eens vaker dat de 'schok' van 0 naar 1 veel groter is, dan van 1 naar 2 kindjes.

We hebben het nog niemand verteld. Eerst even de echo afwachten en dan kunnen we het grote nieuws met kerst vertellen. Een mooier cadeau bestaat niet! Natuurlijk zou ik het nu al van de daken willen schreeuwen, maar aan de andere kant vind ik het wel leuk zo. Voor ons tweetjes een geheimpje bewaren. Maar: mocht het fout gaan, dan ga ik het niet geheim houden. Dan wil ik er wel gewoon over kunnen praten en openlijk verdrietig zijn. Laten we hopen dat dat niet gebeurd.

Hoe oud is jouw dochter? Een dochter, toch? Of heb ik dan gewoon echt niet goed gelezen... Sorry dan..

Doeg,
Joline

Hoi hoi!

Onze dochter is 2,5 jaar. Dus mocht ik dit jaar nog zwanger raken is het al een echte dame als ze zus wordt. Vraag haar bijna dagelijks of ze toch echt geen broertje of zusje wil, maar ze zegt nog steeds nee. Terwijl ze de babies op het KDV helemaal te gek vindt. Egoïstisch kreng (hihi).

Ik hoop echt dat de overgang van 1 naar 2 kindjes niet te groot zal zijn. Hoor er namelijk nogal tegenstrijdige berichten over. Het lijkt mij dat 2 kindjes veel meer geregel is dan eentje.

Kan me wel voorstellen dat je "het" nog niet aan de grote klok gaat hangen hoor. Wij wilde toen ook tot 12 weken wachten. Nou, na 8 weken kwam ik erachter dat één van m'n beste vriendinnen ook zwanger was en 4 dagen na mij was uitgerekend en toen kon ik echt m'n mond niet meer houden. Vriendje boos! Toen hebben we het maar tegen iedereen verteld. *zucht* Ik wil ooooooook!

Fijn weekend alvast!

T.

Terug
Bovenaan