update Wout

Hi!
Soraya wordt zaterdag 8 weken.

Tja je ziet dat ze haar kont helemaal schudt en rood aanloopt, vervolgens hoor je een keiharde scheet...het kan er maar beter uit zijn natuurlijk, maar alleen jammer dat het dan om 03h-04h gebeurt (het kan op ieder moment van de dag gebeuren overigens).
Sinds een week troosten wij haar alleen maar (of verschonen haar). Hiervoor gaven wij haar wel te eten, maar dat lijkt ze niet echt nodig te hebben.

Ik geef haar nu 4 scheppen aangevuld tot 150 mL (iets meer water dus).
Met mL bedoel ik milliliter of cc.

Groetjes,

Sonja!

Hoi Sonja,

komt Soraya iedere nacht? Heeft ze er iedere nacht last van? En overdag net zoveel? Wel vervelend dat ze er zo'n last van heeft!
Ik geef idd borstvoeding en heb dus geen idee hoeveel Wout drinkt. Hij heeft ook pas een keer een flesje gehad, maar dat was toen (bijna 2 weken geleden) maar 80 cc of zo. Had dat nopg staan (de rest al ingevroren) en was alleen maar om op te vangen dat ik naar de tandarts moest.
Hij heeft net weer voor het eerst aan de pijnlijke borst gedronken en het was niet pijnlijk!!! (nou ja, heb hem eerst 3 keer onder luid protest eraf moeten halen, maar daarna ging het goed !!!) Een stapje in de goede richting dus...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan