Update !!!!!!!

Hallo allemaal!!!!

Mijn verhaal in het kort:
2 Jaar lukt het ons niet om zwanger te worden. (een mk)
Dan tot onze vreugde worden we in juni 2004 weer zwanger helaas eindigt dit weer in een mk. Mijn vriend gaat aan de mutlivitamine en ik ook (deed alleen foliumzuur). Ik heb toen een maansteen gekocht. En draag die aan mijn ketting. Dit is de eerste cyclus waar ik hem vanaf dag 1 draag. En natuurlijk heb ik gebeden en heeft Leah ook voor me gebeden.
Wat gebeurde in deze cyclus????
Mijn eisprong kwam niet op de normale tijdstip; op dag 26 voelde ik geen ovupijn en had ik ook geen vruchtbaar slijm. Dit kwam pas op dag 24 en ik voelde mijn ei op dag 25 en op dag 26 was mijn eisprong. Hier heb ik toen alleen op dag 25 (meest vruchtbaar) geklust met vriend. Dit omdat ik het wilde laten rusten en niet teveel mee bezig zijn. Op dag 31 voelde ik lichte ongipijn (innesteling???) op dag 35 weer. Mijn borsten deden niet zoals gewoonlijk direct vanaf de eisprong pijn maar begon pas op dag 36 en het zijn voornamelijk mijn tepels die echt zeer doen. Dag 39 (gisteren) zou ik normaal ongi worden maar dat kwam niet en is er nog steeds niet, wel is mijn temp heel hoog 37,2. Nu heb ik dat zware gevoel in mijn buik en ben ik ook al een tijdje bij vlagen misselijk (zoals nu hihihi).
Vanochtend om 2.00 uur kon ik niet slapen (moest nodig plassen) en heb een test gedaan: licht +!!!!!!!!! Wel licht maar een duidelijk gekleurde streep.

Joepie joepie joepie, het is ons weer gelukt. Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ga dus binnenkort naar het mei forum.
Meiden houdt moed kijk naar mijn verhaal ooit gaat het lukken ookal duurt het eerst lang maar je geduld wordt beloond.

Ik wist dus van de innesteling dat ik zwanger was, dat voelde ik gewoon. En het voelt ook vanaf het begin goed dus bij ons is het hopelijk 3 maal is scheepsrecht!!!!

Heel veel liefs Claudy

Super Claudy, wat een mooi nieuws zo op de vroege ochtend. Gefeliciteerd jullie allebei.

Als ik alle berichtjes van de laatste tijd zo lees, moeten die multivitamines toch wel goed zijn...

Geniet van dit fantastische nieuws. Moet je vandaag werken? Dat zal wel moeilijk worden, want je zult vast wel op een hele hoge mooie roze wolk zitten nu.

groetjes, Gonnie

Claudy GEFELICITEERD!!!!!!!!! Super meid, ik zal voor je duimen dat het nu wel goed gaat, maar daar moet je in blijven geloven hoor! Geniet van dit, nu al, kleine wondertje.
Liefs Els

Ja dames,

Geweldig he? Ik moet wel werken en dat belooft wat. Morgen wordt ik op al mijn foutjes gewezen hahahahahaha.

Maar ik geloof erin dit keer moet het goed gaan.

Wat vitamines en geloof allemaal niet kunnen doen he?

Liefs Claudy

ps. jullie volgen me wel hoor het komt allemaal goed!!

Hierbij stuur ik het zwangerschaps virus weer door naar jullie allemaal.

Heee Claudy, wat geweldig meid!!
Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws op de woensdagochtend...3x is idd scheepsrecht en geniet ervan!

Weer een bemoedigend voorbeeld voor ons hier!

lfs. Suus

ha Claudy,
dit is wel het leukste forumbericht dat ik vanmorgen lees.
Heeeeel veel geluk samen, en probeer je rustig te houden. (ik vind het ook heel moeilijk, want ik kreeg twee weken geleden een echo(om te kijken hoe ver ik was) en toen zat er een vruchtje van 5 weken. de vk zie: ja, het kan er langer zitten, en dan gaat het fout, maar het kan ook echt vijf weken zijn. Kom over drie weken maar terug. Van die drie weken zijn er nu precies 2 voorbij zonder "enge" verschijnselen.)
He, ik kan me nog herinneren dat je op t forum schreef over speciale tandpasta. Die kun je nu weer gaan gebruiken!! meis, ik ga heel hard voor je bidden.
Liefs Marian

HOi Claudy,

Zag je berichtje op het maart forum maar wilde je hier toch ook nog even feliciteren.
Meid wat heerlijk voor jou en je vriend, ga er lekker van genieten en veel plezier op het mei forum.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan