Update !!!!!!!

Hoi meid, van harte gefeliciteerd he, en ga enorm genieten van deze zwangerschap ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat.
Het is jullie van harte gegund, die rose wolk. Stuur je het virus mijn kant op?

Liefs Molly.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Jipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor je (jullie)!!!!

Ik heb die maansteen trouwens ook gebruikt en bij bij hielp ie niet maar gelukkig bij jou wel!!!!!!!

Dikke kus Inge

gefeliciteerd zeg!

wat n super nieuws!
dat t zo maar mag doorgaan, er worden er veel zwanger!

lieverd, geniet ervan!!

en ik hoop ook dat we je niet meer terug zien.....je weet vast wel hoe ik dat bedoel he!

xx kimpansee

Lieve Claudy
Wat een wonder!!!!!! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!!! Claudy is weer zwanger!!!! En nu gaan we bidden dat het goed zal gaan dit keer, dat je geen miskraam krijgt. God is zo goed!!! Ik ben echt superblij voor je!!!!!!!! En voor je vriend natuurlijk. Neem maar van mij aan dat het echt God was en niet de maansteen ;-) Echt wat een geweldig nieuws, ik hoop gauw weer wat van je te horen. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel, Leah

Terug
Bovenaan