update

Heey meid,

Wat vervelend allemaal!! Laat dan of de test positief zijn, of laat de rode duivels dan maar komen want dit is ook niks! Miischien idd toch naar de ha?

Liefs ciomama

Ben nu 3 weken overtijd en heb verschillende testen gebruikt. zodat ik zeker weet dat alles negatief is. gebruik zelf testen die je al 4 dagen voor je nod kunt gebruiken.

we wachten weer af. veel andere keus is er niet.

De vier dagen voor tijd Predictor test bij mij nog steeds negatief, terwijl de kruidvat 2 voor 5 al voor nod positief testte... Maar als je al verschillende tests hebt geprobeerd...

Afwachten inderdaad. Ik vind het echt rot dat je niet gewoon duidelijkheid hebt.

Liefs!

Jeetje, wat duurt het dan lang zeg.
Ik was onlangs 2,5 week overtijd. En ben uiteindelijk gewoon ongesteld geworden.
Het is idd gewoon afwachten.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

nog steeds geen duidelijkheid pffff
kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt
hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt het liefste natuurlijk met een mooie duidelijke kruis op een test of anders dan toch maar die duiveltjes (niet leuk maar dan weet je tenminste waaar je aan toe bent

sterkte

Sjonge ik zou gek worden! Kan me voorstellen dat jij het ook erg zat bent! Wat wil je lichaam nu?! Dat wachten is niets waard! Ik zou ook ff de ha bellen als er deze week weer niets gebeurd!

Succes meis! Hoop dat die testen niet helemaal sporen en anders dat je aan een normale cyclus kunt beginnen!

Hou ons op de hoogte!

Lfs

Nou meid,

Waardeloos zo zeg! Nou ik hoop er het beste van!

xxxxxxxxxxxxxx mij

We kunnen elkaar idd steunen. want wanneer moet jij officeel weer ongesteld worden? als je een cyclus over geslagen hebt? ik volgens mij rond 16 maart. heb dan maar gerekend vanaf de dag dat ik vorige maand ongesteld moest worden. Het is zo behoorlijk K.. vind je niet?? succes met wachten en we moeten elkaar maar goed steunen!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan