Update

A

Anoniem

Guest
Nou, vandaag d euitslag van de HSG van afgelopen maandag. Eigenlijk was deze hetzelfde als de voorlopige uitslag. Links was echt goed open en rechts iets dichter, maar dit mag geen belemmering zijn om zwanger te worden.

Wat nu volgt is een kijkoperatie over 3 maanden. Hierbij gaan ze naar de buitenkant van mijn baarmoeder kijken. Misschien zit er wat baarmoederslijmvlies aan de buitenkant (zou ook de heftige krampen tijdens mijn ongi verklaren) en dat halen ze dan meteen weg. Dat slijm kan nl. innesteling voorkomen door irritatie.

Bij mijn vriend worden wee spermatestjes gedaan, maar nu om te kijken of zijn sperma geschikt is voor evt. behandeling van dat sperma.

Maar eerst 3 maanden zelf proberen!

De begrafenis was trouwens erg mooi!

Liefs Daisy

Hoi Daisy, gecondeleerd!

Wat vervelend dat het zwanger raken niet wilt lukken. Ik hoorde gisteren van een collega, dat je sneller zwanger kan raken na de onderzoek van de eileider. Dit omdat de eileider open wordt gemaakt, om te kijken wat de doorgankelijkheid is en dan verlies je sneller een eitje. Dus hoop dat dit ook voor jouw het geval is

Succes
Liefs yvonne

Thanx!

Klopt dat je dan sneller zwanger kunt raken na de HSG. Vandaar ook dat we het nu 3 maanden zelf meotne proberen. De artsen blijven een voorstander van 'natuurlijk zwangerworden'.
Ook wel logisch natuurlijk en diep in mijn hart hoop ik ook dat het ons op de natuurlijke manier lukt! Toch lijkt elke maand er weer 1 teveel. 3 maanden wachten, valt me reuze mee, want ik heb vele gelezen (op het als het langer duurt forum) dat de meeste 6 maanden moeten wachten.
Het meest gevreesde woord om te horen hier is afwachten, maar helaas zit er de komende 3 maanden niets anders op!

Liefs Daisy

dezelfde uitslag dus als maandag!dan weet je in elk geval dat het daar niet aan kan liggen dat je nog niet zwanger bent. krijgt je vriend binnekort die onderzoek naar zijn sperma. hopelijk is daar ook gewoon alles goed mee!
En dan straks een kijkoperatie...duurt gelukkig niet nog maanden!3 maandjes nog!hoop zo voor jullie dat het gauw raak mag zijn meid!

Fijn dat de begrafenis mooi was en heb je goed afscheid kunnen nemen?Heeft je opa een mooie leeftijd mogen halen?als nog gecondoleert lieverd!
Fijn weekend!
liefs

Hoi Neomi,

Het sperma van mijn vriend is al goed bevonden, maar wat ze nu gaan onderzoeken is of het ook geschikt is voor behandeling. Ze gaan een opzwemtest doen, waarbij wordt gekeken of zijn sperma er tegen kan op de goede spermacellen eruit te filteren om daarmee de behandelingen te gaan doen.

Het gaat nu ineens wel snel, dus 3 maandejes rust is wel lekker! Even lekker op adem komen!

Liefs Daisy

Hay lieve meid!

Sterkte hoor! Kom maar even lekker op adem! Doe rustig aan!

xxxxxxxxxxxxx Jessica

hoihoi
fijn dat de test toch min of meer positief was. dat is toch een soort geruststelling.
ik hoop echt voor je dat je er ergens in de aankomende 3 maanden zelf zwanger wordt.
heel veel klusplezier

Wat fijn dat de uitslag van het onderzoek goed is.
Vind het zo knap hoe je erover "praat".
Hopelijk is het in een van de komende 3 maanden toch raak.
Heel veel sterkte en succes!

Terug
Bovenaan