Update

hallo Daisy,
Allereerst Respect! dat je zoveel geduld hebt en dat je er zo goed over kunt praten. Wat zit je in een vervelende periode, begrafenis, onderzoeken. Gelukkig zijn je onderzoeken min of meer positief. Ik blijf je volgen. Heb echt bewondering voor je. Groetjes Yvette

Meiden, bedankt voor alle lieve berichtjes!
En dat ik er zo over praat, tja, ik klets nou eenmaal graag...:)
Druk maken heeft alleen maar een negatief effect op zwanger willen worden, dus ik probeer er zo luchtig mogelijk in te staan. Tot nu toe lukt het aardig!

Ennuh... over een paar maanden allemaal een gevulde buik??

Liefs Daisy

Hey Daisy,

Heel veel klusplezier de aankomende 3 maanden. Ik hoop dat die HSG net een goed zetje is geweest, waardoor je in de aankomende 3 maanden natuurlijk zwanger zult worden. Echt super van je dat je het nog luchtig kan aanpakken.
Succes!

Hai Daisy,

Fijn dat er nu geen hele vervelende afwijkende zaken zijn gevonden. Wat zou het geweldig zijn als het de komende maanden via de natuurlijke weg gaat lukken, zodat die kijkoperatie helemaal niet nodig gaat zijn!!!

Hou je taai! Enne die gevulde buik voor jullie, daar gaan we gewoon van uit!

Veel liefs,
Melian

Heey Daisy,

Wat fijn dat de uitslag ook echt goed was! Kan me goed voorstellen dat je even op adem wilt komen. Het vergt nogal wat van je op dit moment! Fijn dat de begrafenis mooi was meid. Weet dat ik aan je denk!!

Liefs ciomama

ps een gevulde buik klinkt goed!!!

Terug
Bovenaan