Update :(

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Vandaag wakker geworden met aardig wat rood/bruine afscheiding. Nog geen echt doorgebroken ongi, maar dat zal verderop de dag wel komen. Dag 1 begint eigenlijk altijd zoals nu. :(

Als mijn ongi echt doorbreekt, mag ik de gyn bellen voor de volgende stap.

Een paar dagen te vroeg (moet eigenlijk dinsdag ongi worden met een standaard cyclus van 24 dagen, zit nu dus op 22 dagen), maar toch maar vast op naar de volgende ronde!

Vreemd, maar ik voel me er eigenlijk helemaal niet boos of verdrietig over dit keer... Ook wel eens fijn.

Alle andere meiden op het wachtbankje: heel veel succes, iig meer dan ik deze ronde!

Liefs Daisy

Heey meis,

Dus bij jou ook misse boel. Grappig dat jij juist een kortere cyclus hebt deze maand en ik een langere. (28 dagen ipv 25) Fijn dat je er zo rustig onder blijft dit keer! Misschien omdat je morgen mag bellen naar de gyn? Dat dat een stukje rust geeft? Ik voel me ook aardig rustig tot mijn grote verbazing. Had verwacht dat ik door al het gedoe wel erg emo zou zijn, maar hoop nu alleen maar dat het doorzet en dat ik weer doorkan naar de volgende ronde!

Hopen dat de gyn je snel wat meer kan vertellen!!!
Liefs ciomama

Dat zou best kunnen, hoor! Dan moet het eerst echt doorzetten.
Pas op de dag dat ik voor 18:00 uur helder bloed verlies (geldt voor de gyn als dag 1) mag ik bellen... Blijft dus toch nog wel even afwachten.

Fijn dat jij ook niet zo verdrietig bent. Ik vind het toch wel fijn als ik niet elke keer een gigantische teleurstelling te verwerken krijg. Of iig dat zo ervaar. Jij zal dat ook wel hebben denk ik. Wat blijft een lichaam toch raar in elkaar zitten!

Samen door naar de volgende ronde! Mijn nod valt dan op 21 juni. Wanneer valt jouw nod?

Liefs Daisy

Hoi Daise, Wat balen weer. Hoop dat je snel weer naar de gyn kan, zodat ze eens kunnen kijken wat er aan de hand is.

Veel sterkte ermee

Yvonne

Thanx Yvonne!

Ik hoop ook dat ik binnen 2 weken bij de gyn terecht kan. De operatie moet nl voor mijn eisprong plaatsvinden. Lukt dat niet, wordt het de volgende ronde...
Hoe gaat het intussen met jou?

Liefs Daisy

Sterkte meis, ik leef met je mee.
Laat je weten wat de kijkoperatie uitwijst?
Liefs Kim

Hi meid,

wat vervelend, maar ik snap dat je je opgelucht voelt! Einnnndelijk wordt er actie ondernomen met hopelijk een relatief makkelijke oplossing die ervoor zorgt dat je zwanger mag worden!
kennisje van me heeft ook een erg korte cyclus, na 5 IUI's is ze nu alsnog spontaan zwanger geraakt, maar 22 dagen is wel te kort vaak. Meid, ik ga voor je duimen!

Hey Daisy,

Ah, vervelend zeg!!! Ik hoop dat je voor je eisprong bij de gyn terecht kan. Succes meid!

Terug
Bovenaan