Update :(

Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Mijn ongi is wel heel anders dan anders... Meestal eerst echt oud bloed en eigenlijk al direct met stolsels erin.
Nu sinds een paar uur alleen hel helderrood bloed en nog geen stolsels. Ook is het nog steeds niet echt doorgebroken. Heb wel flinke krampen, maar het helderrode bloed blijft minimaal.

@ Charlotje, dat geeft een mens moed! Niet dat er 5 iui's nodig zijn natuurlijk, maar wel dat de kans blijft bestaan om spontaan zwanger te worden!
22 is ook erg kort, heb ik nog nooit gehad. Altijd precies 24 dagen bij mij!
Had een late eisprong deze ronde, dus ben nu 11 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden.

Oh meid wat balen voor je! Ik heb nog zo zitten duimen voor je. Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn. terecht kan voor de kijkoperatie.

Hay hay!

Balen meid maar fijn dat jij er zelf nu rustig onder bent!

Op naar de volgende keer!

xxxxxxxxxxxxxxx

Hier inmiddels ongi met alles erop en eraan!
Alle vieze details zijn inmiddels ook gearriveerd en komen langzaam maar zeker naar buiten druppen...

Zal toch eens aan mijn gyn vragen of er een rede voor is dat mijn cyclus ineens 2 dagen korter is, terwijl mijn ei juist 2 dagen later kwam! Eigenlijk dus 4 dagen te kort dit keer!

Liefs Daisy

Ik weet niet zeker wanneer mn nieuwe nod is. Heb normaal een cyclus van 25 dagen dus dan kom ik op 22 juni, maar met een cyclus van 28 dagen kom ik op 24 juni uit. Ik hou dus de 24e maar aan.

Heeft het ondertussen al doorgezet? Hier nog altijd niet grrrrr! Laat maar komen die troep, ik ben er klaar voor hihi!!

Ik hoop dat je, door de kijkoperatie, de komende zwanger raakt!! Ik gun het je enorm hoor meid! Ik ga nu (nog maar) ronde 6 in, maar ronde 24...weet niet of ik dat geduld wel zou hebben hoor! Vind het echt knap van je dat je zo positief blijft!!! Je kan ook weinig anders, maar het lijkt me soms heel erg moeilijk! Kortom...ik heb respect voor je meid en dat mag best weleens gezegd worden! (en ook voor alle andere meiden die al een hele tijd bezig zijn natuurlijk!!!!)

Veel liefs ciomama

Hey meis,

Gevonden! Miste je op het andere forum :)

Ik vroeg me af hoe het met je ging en of je ongi al was gekomen. Lees hier geen goed bericht en toch ook weer een beetje wel! Nu kan je morgen bellen met de gyn en wordt er even flink aan gewerkt.... Fijn, hoor!!
Zo'n kijkoperatie vond ik reuze meevallen. Vond het juist fijn om even binnenste buiten gekeerd te worden! Er is dan wel niks gevonden, maar de behandelingen gingen vrij snel van start! Kom op, meis.... Ik denk aan je...Succes!!

xx

@ Ciomama, dankjewel voor je lieve woorden!

@ Star, vind dit forum toch wat gezelliger dan de ander. Hier is wat meer leven zeg maar. Eigenlijk ook logisch, want bij de ander zit iedereen toch voornamelijk te wachten of is er weinig nieuws.

Kijk en schrijf daar ook nog wel, hoor!

Heey meid,

Heb je de gyn al gebeld? Krijg je meteen een datum mee voor de kijkoperatie of moet je eerst weer op gesprek?

Fijne dag!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan