Hallo mama's
Nog een paar weken en dan is het zo ver dan zal de eerste december baby geboren worden.
Ben benieuwd wie het eerste mag bevallen.
Ik ben nu op een punt beland dat ik me echt hoogzwanger voel ik waggel soms een beetje, sommige positie kleding zit gewoon strak.
Er zijn niet zo veel leuke outfits meer om te combineren, me haar zit voor geen meter etc etc.
Zal voor sommige van jullie misschien ook wel herkenbaar zijn.
Hoe staat het er voor met de voorbereidingen.
Hier even een korte update van mij:
Vorige week groeiecho en placentalokalisatie gehad.
Placenta is verschoven dus zit gelukkig niet voor de ingang.
Uitslag groeiecho was ook prima.
Kindje was gemiddeld en woog ongeveer 1900 gram. Tot nu toe ben ik totaal 12 kilo aangekomen ( ben erg benieuwd wat er de laatste weken nog bij zal komen.
Ik slaap zo slecht weet geen goede houding meer te vinden.
Gisteren had ik zo een pijn in mijn zij van het liggen op me zij, echt vervelend liep er zelfs een beetje mank van. Laatste tijd veel last van harde buiken en een drukkend gevoel van onderen met steken( herkenbaar voor iemand?) moest urine inleveren voor de zekerheid.
Is op kweek gezet kwam niet echt wat uit, er zaten wel witte bloedlichaapjes maar nog niet erg genoeg voor een kuur. Verloskundige wilde me voor de zekerheid toch ff extra zien.
Alles was in orde inwendig zal alles ook nog potdicht dus dat was allemaal goed.
Ze heeft me geadviseerd toch een kuurtje proberen te krijgen, is namelijk al de 2e keer dat er leuko's in mijn urine zitten. Huisarts belt morgen terug.
Dus ff afwachten.
In huis is bijna Alles klaar voor de komst van de baby.
Kamertje is klaar alleen de lamp ophangen en de schilderijtjes.
Onze zoon is verhuist naar zolder wat gelukkig prima gaat.
De box staat al in de woonkamer, kunnen we al wennen aan het idee.
Ik heb eergisteren mijn z,huis tas ingepakt beetje vroeg, maar dan is het al gebeurd.
Nu nog wat kleine dingetjes en dan is alles wel klaar. Ik heb al aardig beste drang dus ben dagelijks bezig met poetsen en opruimen heerlijk.
Het gaat allemaal niet zo snel als normaal dus probeer elke dag iets te doen.
Krijg nu wel al een beetje kriebels voor de bevalling geen angst, maar meer van hoe zal het deze keer gaan ben erg benieuwd. Wij hebben in november nog 2 feesten gepland staan een bruiloft en iemand die 50 word.
Ben benieuwd als ik er bij kan zijn.
Hoe staat het ervoor bij de andere mama's?
Ps het was de bedoeling dat het een korte update zou worden hahah sorry
Nog een paar weken en dan is het zo ver dan zal de eerste december baby geboren worden.
Ben benieuwd wie het eerste mag bevallen.
Ik ben nu op een punt beland dat ik me echt hoogzwanger voel ik waggel soms een beetje, sommige positie kleding zit gewoon strak.
Er zijn niet zo veel leuke outfits meer om te combineren, me haar zit voor geen meter etc etc.
Zal voor sommige van jullie misschien ook wel herkenbaar zijn.
Hoe staat het er voor met de voorbereidingen.
Hier even een korte update van mij:
Vorige week groeiecho en placentalokalisatie gehad.
Placenta is verschoven dus zit gelukkig niet voor de ingang.
Uitslag groeiecho was ook prima.
Kindje was gemiddeld en woog ongeveer 1900 gram. Tot nu toe ben ik totaal 12 kilo aangekomen ( ben erg benieuwd wat er de laatste weken nog bij zal komen.
Ik slaap zo slecht weet geen goede houding meer te vinden.
Gisteren had ik zo een pijn in mijn zij van het liggen op me zij, echt vervelend liep er zelfs een beetje mank van. Laatste tijd veel last van harde buiken en een drukkend gevoel van onderen met steken( herkenbaar voor iemand?) moest urine inleveren voor de zekerheid.
Is op kweek gezet kwam niet echt wat uit, er zaten wel witte bloedlichaapjes maar nog niet erg genoeg voor een kuur. Verloskundige wilde me voor de zekerheid toch ff extra zien.
Alles was in orde inwendig zal alles ook nog potdicht dus dat was allemaal goed.
Ze heeft me geadviseerd toch een kuurtje proberen te krijgen, is namelijk al de 2e keer dat er leuko's in mijn urine zitten. Huisarts belt morgen terug.
Dus ff afwachten.
In huis is bijna Alles klaar voor de komst van de baby.
Kamertje is klaar alleen de lamp ophangen en de schilderijtjes.
Onze zoon is verhuist naar zolder wat gelukkig prima gaat.
De box staat al in de woonkamer, kunnen we al wennen aan het idee.
Ik heb eergisteren mijn z,huis tas ingepakt beetje vroeg, maar dan is het al gebeurd.
Nu nog wat kleine dingetjes en dan is alles wel klaar. Ik heb al aardig beste drang dus ben dagelijks bezig met poetsen en opruimen heerlijk.
Het gaat allemaal niet zo snel als normaal dus probeer elke dag iets te doen.
Krijg nu wel al een beetje kriebels voor de bevalling geen angst, maar meer van hoe zal het deze keer gaan ben erg benieuwd. Wij hebben in november nog 2 feesten gepland staan een bruiloft en iemand die 50 word.
Ben benieuwd als ik er bij kan zijn.
Hoe staat het ervoor bij de andere mama's?
Ps het was de bedoeling dat het een korte update zou worden hahah sorry