Update

hallo vrouwen en meiden hoe je het noemen wil
ik vind ook alles wat hier staat wel erg herkenbaar. mijn haren echt een super grote ramp normaal 5 minuten dan ben ik wel klaar met mijn haren maar nu een half uur is er niks bij zo erg dat ik tegenwoordig al maar een half uur eerder opsta omdat ik anders mijn bus niet haal en overal te laat kom. kleding ja ik moet zeggen ik ben wel 12 kilo aangekomen tot nu toe maar heb nog gewone broeken die me passen alleen zitten die dus echt niet meer lekker maar dat vind ik van de positie kleding ook al een tijdje niet meer. slapen is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend want ik kan echt niet meer liggen hoe ik wil en dan slaap ik eindelijk en dan wordt ik wakker omdat ik naar de wc moet een stuk of 4 keer per nacht. en waggelen ja ik moet zeggen ik had al last van mijn heupen toen ik 17 weken zwanger was en dat wordt nu natuurlijk nog wel wat zwaarder, toen werkte ik nog fulltime als kok in de zomervakantie en nu ben ik gewoon nog effe bezig met mijn laatste jaar opleiding als leidinggevende keuken de hele klas is op stage en ik moet nu nog 3 weken naar school en moet dan met zwangerschapverlof ik ben 19 december uitgerekend dus dan moet het echt dan is het geen kwestie meer van mogen. de baby kamer is al heel lang klaar begin zomer hebben we dat maar gedaan de babytas staat ook al klaar die van mij moet nog maar hoop dat ik het allemaal niet nodig heb omdat ik het thuis wil gaan doen. ik vind het ook inderdaad spannend maar volgens mij zijn jullie allemaal eerder uitgeteld als mij dus ik wacht met spanning af op jullie verhalen en dan is dat van mij ook dicht in de buurt.
dames heel veel succes voor iedereen de laatste loodjes wegen het zwaarst. dat zeggen ze altijd maar ik vind het nog wel meevallen. hahaha
groetjes nicole

Terug
Bovenaan