Update....

A

Anoniem

Guest
Hallo lieverds,

Even een kleine update van mijn kant:

Zondag is mijn NOD maar ik heb alweer last van alle bekende ongi verschijnselen....Vanochtend toch weer een testje gedaan (dom maar ik kon het niet laten) en natuurlijk negatief! Raar maar elke ronde denk ik nu: "Het zal wel weer niet raak zijn"

Overigens ben ik de afgelopen ronde wel minder gestrest geweest en een stuk ontspannender. Dat is wel een fijne gewaarwording! Maar ik heb wel het nare voorgevoel dat we naar ronde 16 gaan!

Morgen een toch wel spannende dag. Dan kan ik 's middags bellen naar het ziekenhuis voor de uitslagen van de uitstrijkjes, mijn bloed en het zaad van mijn man. Ben best nieuwsgierig of er iets gaat uitkomen..... Daarna gelijk een afspraak maken bij de behandelend fertiliteitsarts voor December. Best spannend hoor! Ik hoop eigenlijk dat er wel iets uitkomt zodat we gericht een behandelplan kunnen startten maar we moeten dus nog even wachten.....

Ik laat morgen (avond) wel even weten wat er is uitgekomen....

Liefs Lynn.

ook voor jou spannend allemaal meid...hoop dat ze sowieso een gericht plan kunnen starten voor jullie!!
duim ook voor jullie!!

liefs xx

hey Lynn,

Wat naar voor je dat je het idee hebt dat je ongi er weer aan zit te komen! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. En dan morgen een super spannende dag. dan komen jullie er nu achter waarom het niet lukt toch? Zo kan ik dat zien toch?
Wel heel fijn dat er nu echt schot in de zaak zit!! Hopelijk kunnen jullie 2011 goed afsluiten en uitkijken naar een geweldig 2012!

Ik zal weer veel aan je denken de komende dagen.

gek hè dat je eigenlijk met een vreemde zo kunt meeleven!

Lieve groetjes

Hai meid,

Ja indd...Als het goed is komt er morgen wel een uitslag die ons misschien wat meer kan vertellen althans, dat hoop ik anders weten we nog niets....en dat lijkt me helemaal frustrerend.

Ik kan eigenlijk niet wachten op 2012! Dat wordt sowieso een heel mooi jaar (allemaal leuke dingen) en de komst van een baby-tje zou helemaal geweldig zijn maar dan loop ik wel erg op de zaken voorruit maar je mag blijven hopen en dromen toch?! :)

Stapje voor stapje gaan we ook dit pas weer bewandelen! Bedankt voor je medeleven, lief!! En je hebt gelijk hoor....Ik kan ook zo mee leven met alle meiden hier terwijl je elkaar helemaal niet kent. Mooi is dat, die saamhorigheid!! :)

Hoe gaat het nu met jou? Ben je nog duizelig?

Liefs!!

ik herken je gevoel van het zal toch wel niet gelukt zijn. en ik ben ook zo dom om evengoed te gaan testen.
ik ga ook voor 2012.hou ons op de hoogte.

sterkte met afwachten.

hilda

hoi hoi

Je moet blijven dromen Lynn! Anders heb je geen vooruitzichten en geen leuk leven!
Ik blijf ook elke maand uitlijken naar de 10de....haha de staatsloterij! Ik weet al jaren wat ik dan ga doen hihi! een week lang shoppen!!
Maar goed, daar worden we niet zwanger van he?!

Alles komt uiteindelijk goed voor jullie! Dit traject gaat helemaal goed uitpakken! Je hebt het meer dan verdiend!

Ik ben nog steeds duizelig ja, heel vervelend. Het is moeilijk uit te leggen maar ik word echt tegen de grond geduwd, zo voelt dat. En ik val dus echt uit bed. Lyrisch eigenlijk maar wel pijnlijk. Dan denk ik er even niet aan als ik er uit moet waardoor ik meteen op de grond knal haha!
Maar morgen kan ik bellen voor de uitslag en ik hoop dat mijn waarden door het uitwerken van de pil zijn gedaald waardoor mijn medicatie omhoog moet. En dan is het binnen een paar dagen weer goed.
Ik werd ook met het duizelig worden ongsteld dus het zou beteken dat inderdaad mijn pil uit mijn lijf is.

Komt goed! Duimen draaien voor jou morgen Lynn!!

Fijn dat je in ieder geval minder gestrest bent...
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt....

Succes meid!

Liefs Elke

Mijn berichtje is vanmiddag niet geplaatst zie ik...

Nou ja, dan nog maar een keer!

Jouw gevoel van weer eens ongi ken ik goed, hoor! Ik leefde op een gegeven moment van ei naar ei. Mijn ongi werd 'gewoon' een korte kluspauze. Hierdoor werd ik wel wat rustiger in mijn hoofd. Tot ik uiteraard weer signalen kreeg van mijn lijf dat het wel eens raak zou kunnen zijn... Gelukkig was dat ook lang niet elke cyclus!

Ik ben erg benieuwd naar de uitslagen van jullie eerst onderzoeken! Mijn duimen draaien hier ook overuren, hoor!

Ik houd je update morgenavond in de gaten!

Hoe is het verder met je, op je werk enzo? Voel je je weer wat beter?

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan