Update....

Hai Daisy,

Ikben ook benieuwd naar de uitslagen, toch best spannend hoor! Heb bij jou topic al een berichtje geplaatst, goed nieuws hoor!

Verder gaat het wel oke met me, zeer druk op werk dus de dagen vliegen voorbij maar de sfeer is niet meer hetzelfde na mijn 3 weken ziek zijn..... Ik vertrouw mijn collega's gewoon niet meer en dat is een naar gevoel. Ook is mijn hoofdpijn na ruim 5 weken en alle bijbehorende medicatie nog steeds niet over, dacht afgelopen maandag en dinsdag dat ik me beter voelde maar helaas.....Het kwam gister avond weer dubbel en dwars terug! :-(

Van de week maar weer naar de dokter. Lief dat je er naar vraagt!

Succes lieverd! Ik brand vanaf zaterdag een kaarsje voor je! Hihi!

Liefs Lynn.

Spannend! Hopelijk blijven die rode duivels gewoon weg.....

Thanx Lynn!

Ik hoop dat de ha er iets op weet. Kijk wel goed uit dat je niet overspannen raakt op deze manier. Ik herken je klachten van 2 collega's die uiteindelijk ruim een half jaar thuis hebben gezeten en toen pas weer therapeutisch aan de slag mochten.

Let goed op jezelf!

Brand nu een kaarsje voor je!

Knuffel!

Nee hoor meid, ik raak niet zo gauw overspannen! Ik doe net alsof m'n neus bloed en doe vrolijk met iedereen mee. Ben niet voor 1 gat te vangen hoor! ;-)

Komt goed! En bovendien heb ik wel wat anders aan mijn hoofd (behalve de pijn hahaha) Dus ik concentreer me lekker op onze toekomst! Geniet van je wijntje en succes zaterdag!

Liefs!

Geef je groot gelijk! Soms is het beter om eea lekkervlangs je heen te laten glijden.

Denk inderdaad aan je toekomst, dat is het belangrijkste en zeker op dit moment! Ik hoop echt dat ze iets vinden wat eenvoudig op te lossen is. Dan ben je snel zwanger!

succes morgen, ik duik lekker onder de warm douche en dan mijn bedje in. Ben gesloopt en morgen Sint op school, us een drukke dag!

X

Spannend meid!
Ben ook wel benieuwd wat eruit is gekomen.
Rustig aan he!

Liefs

Terug
Bovenaan