Update

Haai Lieve Meiden,

Weer even een berichtje van mij. Deze week ben ik 'tante' geworden. Mijn vriendin is woensdag bevallen van haar dochter. Ik ben zelf die dag ongesteld geworden, dubbel maar was geen verassing want weinig seks gehad.
Vandaag afspraak gemaakt voor de laatste IUI en een afspraak gemaakt voor het IVF gesprek! Erg spannend. Kijk erg op tegen de laatste IUI. Het prikken ging vorige keer echt dramatisch. Mijn lijf leek wel te blokkeren. Maar goed morgen moet ik er echt weer aan geloven!
Volgende week vrijdag de follikel meting en 13 feb gesprek. Spannend weer!!!

Hoe gaat ie bij jullie?? Star jij nog nieuws?! Daycey jij weer van start met de IUI?!

Liefs!!

Spannend zeg, de eerste stappen op weg naar ivf! Laten we hopen dat de laatste iui de juiste is voor jullie!

Het dubbele gevoel ken ik maar al te goed. Wel meer meiden hier denk ik. Hetzelfde had ik met mijn zusje afgelopen zomer... Maar al met al kan mijn nichtje echt niet meer missen, hoor!

Ik ben woensdag voor de cd3 echo gewwest voor iui 2. de cystes waren helemaal verdwenen, dus we mogen er weer voor gaan deze ronde!
Wat jij schrijft over het spuiten herken ik wel een beetje. Ik heb het idee dat het de eerste iui allemaal makkelijker ging. Ik heb nu ook meer last van het spuiten zelf dan de vorige cyclus.
Deze iui krijg ik na de inseminatie nog pregnyl om mijn lf te verlengen, deze was erg kort. Wie weet ligt daar mijn probleem wel! De hoop dat er toch een oorzaak is blijft, zoals je ziet... Dan zou ik het toch makkelijker een plekje kunnen geven...

Maar... Deze iui gaat DE ronde voor ons worden, hoor! En van de andere meiden, natuurlijk!

Liefs Daisy

@PrinsesL: Jeetje, wat dubbel. Wel lief dat je 'tante' bent geworden.... En dan nu de laatste IUI voor jullie. Spannend!!! Hopelijk gaat het prikken je nu wat beter af.
@Daisy: Fijn dat de cystes weg zijn! Geeft weer frisse moed.

Hier is het even rustig. De laatste IUI is mislukt (geen verrassing) en afgelopen maandag hebben we een evaluatiegesprek gehad. Hier kregen we te horen wat IVF nu precies inhoudt en de vraag of we dit door willen zetten. M'n man kreeg even twijfels, hij hoorde alles zo eens aan en keek mij enorm bezorgd aan. Alles komt op mij aan en hij kan niks doen. Zo lief :) Hij doet natuurlijk enorm veel! Hij steunt me en is mijn boksbal ;)
We willen meteen door met IVF, dus binnenkort worden we gebeld voor een intake. Zodra ik de telefoon opneem, zitten we er middenin. Ongelooflijk spannend! En dan maar weer gaan hopen, kaarsjes branden en duimen.....

Meiden, ontzettend veel succes! Houd moed en het moet ons jaar worden. Kan toch gewoon niet anders?!

Veel liefs!!!

Ben gister op kraamvisite geweest eindelijk!! Wat een prachtige baby. Helemaal emotioneel toen ik haar vast mocht houden. Veel tranen. Ook later nog arm in arm met m'n vriendin staan janken. Ze was zo blij met m'n hulp van afgelopen periode en wenste ons ook een baby. Nu ik dut schrijf krijg ik weer een brok in m'n keel. Het was erg heftig maar ook vooral heel erg mooi. Heb haar wel een half uur vast gehouden en kunnen knuffelen. Ze is zo klein, maat 44!! En dat voor voldragen baby!! Echt het was te gek maar pffff wat een emoties zeg! Vertelde het collega vandaag en ik schoot weer vol. En zij toen ook. Zo lief ze hoopte zo dat het ons zou lukken zo ontzettend lief!!
Het prillen gaat dusver top jaag hem er zo in!! Echt zonder enige aarzeling!
@star spannend allemaal hoor! IVF is zwaar traject maar als je er zo'n kindje voor terug krijgt!! Wauw!! Ik hoop dat 1 IVF genoeg gaat zijn of het daarvoor nog gaat lukken voor jullie! Denk aan je!!
@daycey Fijn dat jullie weer door kunnen en de cysten weg zijn! Ook voor jou hopelijk snel goed nieuws!

Wat een achtbaan zeg!!!!! Maar we komen er alleen maar sterker uit!!

Veel liefs! Denk aan jullie!! X

Heftige momenten hè?

Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor de cd8 echo en alles ziet er super uit! Waarschijnlijk vrijdag iui 2. Morgen weer terug, omdat ik al 3 aardige follikels had zitten. Even goed in de gaten houden! Donderdag al iui is ook nog een optie. Pfff... Wat gaat het allemaal hard deze ronde zeg! Heb het idee dat ik net ongi ben geworden, maar ben al bijna aan de iui toe!

Succes allemaal!

Liefs Daisy

Nou vanmorgen follikel meting gehad. Er zat een van 17mm rechts!!! Dus maandag iui!!
Weg goed gevoel over! Ze vertelde me dat ze hun resultaten van 2011 hadden bekeken en dat eervergeten veel in IUI6 zwanger zijn geraakt wie weet!?

Succes allemaal meiden!! X

Terug
Bovenaan