Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou waarvan ik dacht dat het mij nooit zou kunnen gebeuren is gebeurt. Om 00:00 kwam ik erachter dat ik om 19:15 m'n injectie pregnyl had moeten hebben. En dat op verjaardag bij collega. Gelijk helemaal eraf. Ik was te relaxed eronder dat ik het was vergeten. Maar was wel alcoholvrij omdat we met IUI bezig waren. Tsjonge jonge dus paniek wat te doen. M'n vriend gebeld toen ziekenhuis gebeld zij zouden me terug bellen. Binnen 4min belde ze terug ik moest injectie gelijk zetten en maandag met IUI even vertellen hoe en wat. Dus racen naar huis gelukkig vlakbij en de spuit erin gejaagd. Maandag voor de zekerheid vooraf nog maar ff bellen.
Maar goed relaxte is er af. Gewoon dik 5u te laat ben zo kwaad op mezelf!!!
Ja ik hoop dat het gewoon door kan gaan. Klote is dat ik maandag ochtend vergadering had en ik die vrij heb gevraagd aan m'n baas. Maar moet IUI later dan kom ik in de knoop met m'n late dienst m'n baas ziet me aankomen. Wat een klote dag.
Hoop echt dat het niet veel uitmaakt en gewoon normale tijden kunnen aanhouden. Shit man
Ai-ai-ai, dat is echt flink kut! Hopelijk kan het allemaal toch nog gewoon doorgaan en heeft het niet veel uit gemaakt voor de IUI..... Hoop 't zo voor jullie! Er brandt weer een dikke vette kaars! Heeeeel veel succes en sterkte ermee!!!