Update...

A

Anoniem

Guest
Nou meiden,

Er vanmorgen weer een testje tegenaan gegooid, maar ik vrees dat het van de pregnyl was. Helaas... De. Urine was zoveel meer geconcentreerd dan gisteren en de streep is even donker. Logischerwijs had de streep donkerder moeten zijn, ook bij dezelfde hoeveelheid hcg.

Aan de andere kant denk ik dan weer meteen van hoe goed kun je een ingedroogde en een 'verse' test vergelijken met elkaar? De ingedroogde is tenslotte ingedroogd en wat donkerder geworden.

De hele conclusie is dat ik gewoon nog steeds niets wijzer ben! Ik ga er wel steeds meer vanuit dat het door de pregnyl komt, maar dat is ws ook een stukje zelfbescherming.

Vandaag een dagje weg met mam en zus, dus even verstand op nul!

Ik las gisteren op een ander forum een leuke uitspraak: Waarom kan er niet gewoon een lampje op je buik zitten? Rood als het niet gelukt is, groen als je zwanger bent.
Nou dat lijkt me een stuk makkelijker inderdaad!

Meiden, ik houd jullie op de hoogte. Nu de test zo vaag is, gaan we ws zondagochtend weer testen. Weer een test die bijne hetzelfde is schiet niet op!

Liefs Daisy

Hi meid,

Ik snap dat je voorzichtig bent maar je hcg stijgt om de dag, dus als ik jou was zou ik morgen en overmorgen nog eens testen, je hebt echt nog een grote kans dat het raak is. Sterkte vandaag, dat wachten is killing!!

Hey meid

Hmm ik hoop toch echt dat je gewoon een klein ukkie in je buik hebt groeien! Ga nog steeds heel hard voor je duimen!
Ik moet zeggen dat ik trouwens geen verschil zie met de droge of natte testen.. bij mij liggen ze al een week en verkleuren niet..
Ik heb er net ook weer even een gedaan zo onzeker als ik ben.. hihi

Liefs
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim:)

Hey Charlotje!

Ik weet idd dat hcg om de dag stijgt. Daarom willen we eigenlijk pas zondag gaan testen.
Gr.... Als ik de testen nog eens vergelijk, lijkt de streep wel weer iets donkerder dan die van gisten.....

Het is maar goed dat ik een drukke dag heb vandaagen weinig thuis ben, ander szou ik me helemaal gek maken! Dacht ook net van dat ik op dag 14 mocht testen. Als de dag van de iui dag 1 is (is tenslotte de dag van mijn eisprong), is het vandaag dag 14 en zou ik dus vandaag niet meer vals positief kunnen testen.... Pffff... Ik moet er even lekker uit, haha!

Liefs Daisy

Hey renate,

Het isook niet dat ze echt heel erg verkleuren, hoor. D kleur gaat er alleen wat 'ouder' uitzien. We gaan het zien!.....

Ja dat wel ja.. meid ik hoop het echt van harte! Dat ie vandaag toch ietsie donkerder is als gister zegt eigenlijk al genoeg toch!? Van het weekend lekker weer testen! Goed dat je vandaag lekker er op uit bent. Is wel goed nu de afleiding. Veel plezier he

Liefs

Dat zou genoeg zeggen, maar mijn urine is vandaag echt heel veel meer geconcentreerd. Dn zou de test volgens mij ook een heel stuk donkerder moeten zijn...

Zondagochtend weer!

Als het nog van de pregnyl was zou de test toch vager moeten worden en niet net zo donker moeten zijn? Pregnyl gaat sneller uit je lijf dan dat je zelf HCG aanmaakt.

Terug
Bovenaan