Update...

Hoi Daisy,

Nou ik hoop het echt voor je en ik ga ZEKER duimen vandaag! Maar wat ik niet begrip is waarom je denkt dat de test vandaag donkerder zou moeten zijn? Het niveau van de hgc is toch gewoon even hoog, of je urine nou geconcentreerd is of niet. Mij lijkt het logisch dat de streep even vaag/duidelijk is. Dus volgens mij is het gewoon raak! Voel je verder iets?

Gelukkig heb je een drukke dag meid... Maar ik heb goede hoop voor jou!!
Ik lig nu in het ziekenhuis, heb over uurtje de curettage. Verdrietige week achter de rug maar laat nu maar komen, dan kunnen we dit afsluiten en weer verder... Als ik mn eisprong aan zie / voel komen meld ik me weer op de nod-lijst...
Meid ik duim voor je, je hebt t verdiend!!!!!!

Mijn testen van 2v 5 waren de eerste dagen net zo licht dus wie weet!....duim duim duim

Hey charlotje, wat een verdrietige dag voor jou! We fijn dat je het na vandaag allemaal achter jullie kan laten, lichamelijk dan. In gedachten natuurlijk niet.... En wie weet ishet voor jullie ook snel weer raak!

@ilse, in je ochtendurine is de concentratie hcg hoger, omdat je dan een tijd niets hebt gedronken. De hcg aanmaak blijft dus doorgaan terwijl het niet verder wordt verdunt door vocht dat je drinkt. Zo wordt de concentratie hoger.

@supertje, daar twijfel ik dus ook over. Mijn urine is wel veel meer geconcentreerd, maar dat kan toch niet genoeg zijn om met een dalende hcg een even donkere streep te krijgen?
W gaan het zien!

Lieve Daisy,

Ik blijf heel hard voor je duimen!! k hoop echt zo dat je zondag meer duidelijkheid hebt en dat je toch hartstikke zwanger bent, verlies de moed niet hoor ook al begrijp ik je stukje zelfbescherming.
Vandaag een fijne dag gewenst en op naar positief nieuws voor de zondag!!

@Charlotje: Wil je heel veel sterkte wensen meid. Ik denk aan je!

Liefs Lynn.

het is al positief meid dat de streep hetzelfde is...snap albaosluut je zelfbescherming meis!!
lekker dagje uit vandaag en op naar zondag vol positief nieuws!!!!;)

xx

Duim gewoon door, ook ik heb er wel een goed gevoel over. Hopelijk heb je lekker veel afleiding....
gr.

Jemig wat enorm spannend is dit dan !!!

Het kan nog al kanten op ik hoop dat het goede op gaat hoor !
Als ik heel eerlijk ben heb ik er wel een goed gevoel bij eigenlijk als ik het zo allemaal lees ..... als het van de pregnyl zou zijn word de streep lichter en dat is niet het geval dus .....

Maar goed we wachten met je mee hoor en hopen op een heel goed weekend voor jouw !!

Liefs

Terug
Bovenaan