Update...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Net terug van de evaluatie en het viel me alles mee. De arts heeft goed uitgelegd hoe wij er qua behandeling voor staan en heeft de keuze aan ons gelaten. De meeste stellen worden binnen 3 keer iui zwanger,daarna ook nog wel, maar minder. De kansen met ivf zijn in ons ziekenhuis ongeveer 5% hoger dan met iui. Wij hebben er dan ook voor gekozen om door te gaan met ivf. Het begint voor ons echt zwaar te tellen en willen zsm zwanger zijn. Daarom zien we nog 3 keer iui niet zitten. Volgende cyclus gaat het nog niet door, we krijgen eerst nog exacte informatie over hormonen die ik ga spuien ed.

Wat betreft mijn cyclus... De arts raadde aan om nog even te wachten met bloedprikken of een echo, omdat het vaker voorkomt dat de cyclus na iui wat langer is dan je gewend bent. Als ik maandag nog nog hetzelfde schuitje zit, mogen we bellen voor een echo. Ik zou dan 8 dagen overtijd zijn. Ik verwacht nu dus helemaal snel ongi te worden!

Tot zover de update van mijn kant... Het moet nog even bezinken allemaal...

Liefs Daisy

Jeetje meid, hoop dat je snel een beetje duidelijk krijgt.
Gun het je zo om zwanger te worden(zijn).

Liefs en een dikke knuffel

Kan me goed voorstellen dat het allemaal ff moet bezinken....IUI is zwaar maar IVF is nog ff een stapje heftiger maar als daarmee jullie kansen aanzienlijk groter worden dan zou ik daar zeker voor gaan meid!

Spannend hoor lieverd. Ik gun het jullie zo om zo snel mogelijk zwanger te raken en ik hoop nog steeds op die positieve test....de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor! Ook al geloof je dat soms niet meer.

Even rustig bij komen en alles goed op je laten inwerken en vanuit daar weer verder!

Liefs Lynn.

Hoi Daycey,

Fijn dat het allemaal meeviel en dat de keus nu aan jullie is.

Kan mij goed voorstellen dat jullie nu toch echt weleens resultaat willen en daarom voor ivf kiezen. Hoop dat je snel zekerheid krijgt, het liefst natuurlijk een pos.test.

Laat het allemaal bezinken.......Daarna weer positief verder!

Hey meis,

Kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken.
Is niet niks allemaal en ook omdat jullie zolang al bezig zijn.

Ik hoop dat je evengoed nog een positieve test mag krijgen.
En als dat niet zo is dat het met IVF wel een grote kans geeft om zo snel mogelijk zwanger te mogen zijn! Gun het jullie twee namelijk ook heel erg!

Liefs Ram24

Hey meid,

Ja is niet niks. Hoop echt dat je na de eerste behandeling zwanger bent, eerlijk gezegt hoop ik dat het stiekem nu al zo is. Doe rustig aan, meer kan je zelf ook niet doen. Probeer wat afleiding te zoeken en te ontspannen. Misschien makkelijk gezegd maar ja, gun je het beste.

Groetjes

Hey Daisy,

ik kan me voorstellen dat je het allemaal even rustig moet laten bezinken. Maar in ieder geval fijn dat de keuze aan jullie zelf is en dat jullie een beslissing hebben gemaakt waar je 100% achter staat!
Dat het nu eindelijk maar mag lukken!! Het is jullie zo gegunt!!

Liefs

Kon de arts de 2 positieve testen verklaren?

Ivf... Een lastige keuze maar wel een goede beslissing denk ik! Maar t zal wel pittig worden, ook al heb je er alllles voor over!
Lekker laten bezinken idd, morgen ziet de dag er wellicht een stuk beter uit!

Terug
Bovenaan