Update...

hey Daisy

Wat goed van jullie dat jullie gekozen hebben voor ivf. Goe ddat je hebt aangegeven niet veel langer door te kunnen gaan, je hebt je grenzen aangegeven, heel goed van je!
Het is zeker niet niks, laat het even op je inwerken. Daarna met frisse moed jullie wonder tegemoet!

Lieve knuffel!

Petje af meid!
Wat een goede keus.
Het zal zwaar zijn, maar hier kun je je hart altijd luchten.
Het wordt tijd dat het nu jullie beurt is.

Liefs, Peet.

Hi Daisy,

Ik vind het toch wel vaag, je hebt twee positieve testen gehad en de arts zegt dat het wel vaker voor komt dat de ongi uitblijft????
Wel heel knap van jullie dat jullie een knoop hebben doorgehakt en dat jullie wat dat betreft op één lijn zitten.

Liefs

Nou ben blij dat een een fijne afspraak is geweest.

Goed van je om een keuze te maken. Ik snap je ongeduld heel goed!!! En 5 % meer kans .... die heb je toch maar ff dan he!

Ik vond 4 maanden al lang duren, laat staan wat alle andere meiden en jij mee moeten maken!

Respect voor alle dames waarbij het langer duurt of heeft geduurd!!!

Nu duimen dat de IVF gelijk aan slaat en dat er veel babietjes uit mogen voortkomen!!

liefs

Hey meiden,

Was het stukje over de twee ppsiteve testen vergeten te melden hier!
De arts heeft vaker meegemaakt dat de goedkope testen oa van kruidvat ook wel eens op lh reageren. Dit zou de twee testen kunnen verklaren. Als mijn cyclus idd bijna een week opgeschoven is, zou ik op het moment van die twee testen net mijn ei achter de rug hebben.
Het klinkt ineens heel logish en ook qua berekening klopt het. Dan zou ik dus komend weekend 14 dagen na mijn ei zitten en dus mijn nod hebben.

Het blijft spannend, hoewel mijn hele nodgedoe nu wel wat op de achtergrond staat.

Liefs Daisy

Voor mij geen testen van t kruidvat als ik t zo hoor! Ik heb ze altijd van sensitest.nl, ideaal.
Nou meid succes met afwachten en bijkomen van de valse hoop van de afgelopen weken... Zal niet makkelijk zijn!

Dat betekend dus dat je nog altijd kans hebt op een zwangerschap? Nog steeds spannend dus. De duimen blijven gaan hoor!!!

Ben blij voor je dat je er een goed gevoel bij hebt. Em ik snap wel dat jullie voor die 5% extra lans gaan!!

Toch houd ik ook nog een beetje hoop op een positieve test maandag! (of in ieder geval binnenkort)

Succes met alles meid!

Terug
Bovenaan