Update...

Mooie vooruitzichten volgende week weer spieken en dan 2 weken later jullie trouwdag. Grappig onze trouwdag is 14-7-7... ook al zo een datum als jij en charlotje.

Veel plezier Lynn, ik hoop dat je je goed voelt... Zo leuk een vrijgezellenfeest! Maar nog even en dan is de grote dag..... dat is echt heel speciaal!

Allemaal leuke dingen voor jou de komende weken! Ga je ook nog op huwelijksreis?

Dank jullie wel voor alle lieve berichten. Voel me vandaag redelijk goed dus daar ben ik blij mee! Vanmiddag samen met m'n man grote schoonmaak gehouden en nu nog heel even relaxen.

@Mama van Evi: nee, we gaan niet op huwelijksreis. Begin van het jaar zouden we wel gaan maar dan in Aug/Sept (als we vrij hebben 3 weken) maar eerlijk is eerlijk, met alle kosten vd bruiloft en de aankomende kostem voor onze tweeling gaat dat helaas niet lukken. Misschien volgend jaar als gezin!

Liefs Lynn.

Veel plezier vanavond.

Dat beroerd voelen gaat straks weer beter. Bij mij is het sinds dinsdag stukken minder. Ik kan weer avondeten en van alles doen overdag. Jij hebt er twee in je buik dus het hormoon zal langer in hoge percentage aanwezig zijn. Maar meid er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even......(hoop ik voor je)

En heerlijk weer even spieken naar de kleintjes. Was het maar vast zover, hè!

Hey meid, wat fijn dat de bloeduitslagen goed zijn.
Tja tis evengoed balen dat je je nog steeds zoveel ellendig voelt maar helaas kunnen we er niks aan veranderen. Pak iig je rust en probeer te genieten van de zwangerschap van jullie 2 ukkies..

Vrijgezellefeest!!! Kei leuk. Tenminste die van mij was toen super. Hoop dat je een hele fijne avond hebt.
En uiteraaraard een super trouwdag! Maar dat zal wel lukken...

Woensdag weer kijken naar jullie schatjes!! Wij mogen donderdag weer en kijk er enorm naar uit.. Ik ben dan ook 11 weken en 2 dagen dus zullen wel enorm gegroeid zijn..

Meid we horen morgen wel hoe je het gehad hebt!

Liefs trientje

En, heb je genoten van jouw feestje?

Kan me voorstellen dat een honeymoon er even bij inschiet, een kindje is al duur maar 2 helemaal. Er zijn wel her en der tweelingenkorting etc. Zijn jullie er al uit wat voor kamertje of wat voor kinderwagen t gaat worden? Oh die dubbele Bugaboo is zooo geweldig maar ajajajaj die prijs...

Slaap lekker ladies!

Hee Lynn,

Wat goed om positieve berichten van je te horen, daar kun je weer even op verder he? Wat leuk je proefkapsel!! Heb je ook meteen je proef make-up gehad? Super hoor! En heb je al een oplossing gevonden voor je torselet?

Vind het nog steeds ongelofelijk dat jullie met z'n vieren trouwen die dag, had je toch niet kunnen denken toen jullie je dag planden :)

En wat klinkt dat bijzonder he, op vakantie als gezin! Wij zijn ook al wel plannen aan het maken voor volgende zomer (is een kans dat we een flinke verre reis kunnen maken), maar moeten maar kijken wat ervan terecht komt met een kleine. Hangt van zoveel dingen af... We zien wel, hebben nog even!

Maar goed, hopelijk ga je je steeds wat beter voelen en heerlijk dat je gister ook hebt kunnen genieten met je collega's!

Liefs

Hee Emilie-Ann,

Ik heb afgelopen maandag avond mijn proef make-up gehad, werk ze in de parfumerie en visagie en een collega gaat m'n make-up doen. Heel anders als hoe ik het 'normaal' heb maar ook mooi en afgestemd op het pak van mijn man. Het torselet ga ik woensdag terug brengen, heb dan 's middags een afspraak bij de bruids winkel en mijn man gaat kijken voor een stropdas (hij zoekt een speciale) Hopelijk kunnen we het torselet daarvoor omruilen.

Nee, dat had ik ook niet kunnen denken hoor vorig jaar April toen ik werd gevraagd, toen dacht ik nog: het is voor ons niet weg gelegd en kijk nou....... heel bijzonder!

Ben benieuwd waar jullie heen willen gaan. Gaaf hoor een mooie, verre reis! En waar een wil is, is een weg meid. Komt helemaal goed! :)

Liefs en slaap lekker. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan