Update

A

Anoniem

Guest
Weer even een nieuwe topic met het laatste nieuws.

De test was daarnet toch iets lichter dan die van gisteren. Dat zou betekenen dat de pregnyl mijn lijf bijna uit is en dat mijn lichaam geen hcg aanmaakt. Toch ergens wel een teleurstelling, ondanks dat ik dit eigenlijk verwachtte.

Moet er wel bij zeggen dat ik vannacht drie keer heel nodig naar de wc moest en dus veel heb geplast.
Eigenwijs als ik ben wil ik vanmiddag na heel weinig drinken en plassen gewoon nog een testje doen!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Daisy

Hai lieverd,

Ook ik blijf toch heel hard voor je duimen!! Begrijp dat je vanmiddag nog een testje wilt doen. Gebruik je nog die van Sensitest of ben je nu overgestapt op die van het Kruidvat?

Liefs Lynn.

Meid wat zal dit zenuwslopend voor je zijn! Zo vaak plassen ;-)

Zit er veel verschil in de testen? Het kan nog alle kanten op toch? Heb je nog steeds het gevoel om ongi te worden?

Ik duim nog steeds!

aj, ik hoopte zo op positiever nieuws voor je. hou je taai he! Ik zal vanmiddag heeeel hard duimen voor je. Misschien idd te veel vocht kwijtgeraakt. Sterkte in deze zenuwslopende tijd.

Hoi Daisy,

Nou ik blijf gewoon voor je duimen hoor meid. Trouwens, ik zat net te denken: als je zonder medicatie zwanger wordt is de hcg toch ook pas meetbaar op de dag van je NOD. Kan het dan niet zijn dat de pregnyl wel je lichaam uit is en dat je toch zwanger bent maar dat de hcg gewoon nog niet voldoende aangemaakt is? Maw dan kan het alle kanten op, of zie ik dat verkeerd?

heel veel succes in ieder geval!

Lieve meid!

Vind het zoooo spannend voor je! Ik duim me ook helemaal kapot hihi.

Ik denk aan je meid!
Liefss xx

Terug
Bovenaan