Update

Hoop en vrees, wat liggen ze dicht bij elkaar, als ik eraan denk hoe jij je moet voelen, begint het bij mij al zenuwachtig te kriebelen..
Ik hoop voor jou dat je te veel gedronken en geplast hebt en dat hij daardoor lichter wordt van kleur....

De kleur van vanmorgen is echt maar minimaal lichter... Ik gebruik nog steeds de sensitest, dan heb ik iig steeds dezelfde en kun je betrouwbaarder vergelijken.

Intussen al een week ongikrampen in mijn buik.

De test van daarnet is wel weer donkerder dan die van vanmorgen en lijkt nu zelfs iets donkerder dan die van eerder deze week...
Het blijft moeilijk vergelijken, een 'verse' test met een oude test.

Iig weer een dag zonder ongi! Morgen dag 14 na de IUI, dus dan zou ik betrouwbaar kunnen testen!

Ik heb het niet meer! Wel lekker dat vandaag mijn weekend is begonnen.

Liefs Daisy

Ooo meid wat spannend! Ik heb er echt een goed gevoel over hoop dat het klopt! Het is idd moeilijk om testen te vergelijken de kleur veranderd toch een beetje..... Geen bloed in GOED!

Lekker dat je weekend begonnen is! En bijna vakantie toch? Nog een weekje weken....... Wij hebben heerlijk vanaf volgende week 2 weken vrij! Ik kijk er zo naar uit en hoop zo dat ik een positeieve test hebt :)

Ik wacht met smart op je berichtje morgen!

Heerlijk zo'n lang weekend! En wie weet wordt het een weekend waar je heel erg naar hebt uitgekeken! O, want vind ik dit spannend!

@beauty, ja, nog een weekje werken en dan lekker een week vakantie.

Ik loop misschien op de feiten vooruit maar ben nu al bang dat ik zondag op de verjaardag van mijn nichtje mijn mond voorbij praat.
Mocht het rask zijn, willen we het namelijk pas vertellen als we 1 en 2 november een paar dagen weg zijn met die kant van de fmailie!

Je hebt er zelf dus ook een goed gevoel over! Kan mij zo voorstellen dat je het niet voor je kan houden :)

Geniet lekker van je lange weekend!

Daisy, wat maak je het spannend meid. Ik hoop het zoooo voor je! Geniet van het weekend, ik hou je berichtjes in de gaten. Positief, positief, positief! :)

Liefs Lynn.

Tja, wat heet een goed gevoel. Ik hoop gewoon zo erg dat het goed gaat!
En de test is iets donkerder, daar kan ik niet omheen...

Fijne avond!

Terug
Bovenaan