Update

dank je dames, jullie steun helpt enorm :)

@mama3007 dan moeten er wel zaadcellen in zitten... mijn vriend maakt zelf heel weinig testosteron uit zichzelf aan, vandaar die hormonen. En zonder testosteron worden er ook geen zaadcellen aangemaakt.
Maar als er iets in zit, dan kijken ze inderdaad naar icsi, voor ivf zal hij waarschijnlijk te slecht zaad hebben.

Ohw...wat heftig! Is er nog wel een kans dus?
En denken jullie ook na over alternatieven. Dus bv een donor? kan me namelijk voorstellen dat je t daar op een gegeven moment wel over gaat hebben.

@mama3007 weetje, zolang ze in het ziekenhuis nog hoop hebben, en het is ook wel een vreselijk dure behandeling, blijven wij ook hoop houden. We denken maar, ze doen het natuurlijk niet als het niks uithaalt... maar heel heel heel misschien als alternatief een zaaddonor.. maar dat is iets voor straks denk ik...

Xx

Ja dat is ook zo. Ze zouden t ook niet doen als er helemaal geen kans van slagen is.
Mijn situatie is totaal anders, maar ik merk dat doordat t wat langer duurt wij toch ook bespreken wat we doen als t niet lukt. In ons geval (wij hebben al twee gezonde kids) gaat t dan om: geen behandelingen, tot de zomer proberen en zo niet andere plannen maken bv reizen.
Wat ik zeg totaal niet te vergelijken maar is maar om aan te geven dat ik me kan voorstellen dat je daar wel samen over praat.

Lijkt me voor me man ook niet leuk dat t dus 'aan hem ligt'.

@mama3007 Ja hij baalt er net zo van, maar op de een of andere manier kan hij het makkelijk naast zich neer leggen en verder gaan met het dagelijks leven tijdens wacht periodes.
En natuurlijk hebben we het over alternatieven gehad, maar we willen op dit moment gewoon alles geven. We zien wel hoe het loopt :)

Terug
Bovenaan