update

vd week naar controle geweest alles is goed ben 26 maart uitgerekend en worden zoie zo met 37 weken gehaald of ingeleid als ze er dan nog niet zijn
merk wel goed dat ik iets mer in me buik heb zitten dan voorgaande zwangerschappen
ben nu aan t idee gewend al overviel t me wel van 4 naar 6 kids maar ook deze komen met liefde groot
 
Fijn dat alles goed was, Willissa. Elke keer weer een opluchting, vindt ik.
Ook mijn hoofd loopt nog een beetje om over hoe het allemaal zal gaan (van 3 naar 5), maar wat je zegt: liefde genoeg! En bij het bukken voel ik inderdaad al goed dat er wat in de weg zit...:)
 
Fijn te lezen dat jullie dat ook zo ervaren!
Als ik buk ervaar ik dat net als bij m'n vorige eenlingzwangerschappen op het einde..alsof er al een mega buik in de weg zat.Heel apart!
En schopjes op 2,3 soms 4 verschillende plekjes voel i, gaat nog heel gebeuren denk ik dan haha!

Hier niet echt geschrokken..ja, meer zo van: Huh? Wij?Een tweeling?En dan ook op 't einde...'nog 1 kindje doen'...en dan een tweeling..tuurlijk!
Maar hup, die kan er ook nog wel bij, niet moeite mee gehad.Maar misschien komt het doordat ik heel jong moeder ben (21 jr) geworden, nu dus alle kinderen overdag al op school zitten, dus ik alle tijd straks heb voor 2 kleintjes.Hier hebben we nooit 's nachts het bed uit gehoeven voor flesjes, nooit gebroken nachten gehad, en misschien ook redelijk makkelijk kunnen relativeren..
Als ik al die opmerkingen nu van ouders op school hoor...jeetje...6 kinderen...waar begin je aan/(Alsof ik ze alle 6 in 1 keer heb gekregen?!)..Terwijl zij met 2 of 3 kinderen 6 dagen per week op de weg zitten, want ze moeten wel allemaal op 3 sporten zitten...pfff...
Ach, ieder z'n eigen leven, maar soms denk ik echt: druk..wat is druk?Werk, 3 kinderen, 4 hobby's...misschien is dat wel éven druk als 6 kinderen, ieder 1 hobby en niet werken?(Maar ja, dat is maar een hersenspinsel van mij....)
 
Terug
Bovenaan