updeetje Fabio

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden!
Wat lief om te horen als je gemist wordt!
Nee effe serieus: wij hebben hier even een paar rot dagen achter de rug. Vorige week begon Fabio met koorts (ik dacht van zijn doorkomende tanden). Daar achteraan een flinke verkoudheid » mijn opa van 80 is er niks bij. Heel erg hoesten en daardoor overgeven. Totaal niet willen eten, maar gelukkig wel veel drinken.
Eeergisteren vond ik hem zo koud aanvoelen, terwijl hij altijd lekkere warme wangetjes heeft. Temp gemeten: 35.8 Even aangekeken maar temp bleef laag. Dokterspost gebeld » moest elk uur meten en als het lager zou worden, moesten we langskomen in het kinderziekenhuis.
Afgelopen nacht was zijn temp 35.6 We zijn toen om half 2 naar het ziekenhuis gegaan.
Daar werd zijn temp gemeten en wat denk je? 37.1!!!!!!
Oren en keel nagekeken, trommelvliezen waren wat rood en de klieren opgezet, en hij had wat uitslag op zijn rug en in zijn gezicht (hele kleine pukkeltjes) Dit moet ik in de gaten houden.
Ook is zijn plassertje rood en dik aan het uiteinde, hiervoor ga ik morgen weer naar de dokter.
Al met al heel vervelend allemaal maar gelukkig niet echt ernstig.
Vandaar dat ik dus even niet zoveel op het forum was.
Ik probeer morgen alles weer even bij te lezen en weer te reageren. Ik ga nu mijn slaap van afgelopen nacht een beetje inhalen!
Weltrusten lady's !!!!!!!

Groetjes van Cissy

Hoop dat hij een beetje helpt en dat we snel weer eens samen kunnen spelen

Yoëll

En ook van papa en mama

he bah zeg, wat eng!!! Kay had toch hetzelfde laatst? Hoe is dat eigenlijk afgelopen Esmee, hebben ze uiteindelijk gevonden waardoor het kwam?

Fabio, beterschap!!!!

Hé Fabio, heeeeel veel sterkte met jezelf. Ik denk aan je hoor! Snel weer beter worden!
Mazzel!! Kian

Aaaahhhch, het zit Fabio even niet mee...

Sterkte en liefs van Stijn

Terug
Bovenaan