Uppa baby kinderwagen

<p>Hi allemaal!</p><p>gisteren op kinderwagen jacht geweest! Wat een keuzes ppfff!!!</p><p>tot nu toe zijn we op een top 3 gekomen;</p><p>1. Uppa baby vista</p><p>2. Thule </p><p>3. Joolz</p><p>ik lees verder weinig over de uppa baby hier in NL... iemand ervaringen mee? Wij zijn heel enthousiast en voornemens om voor die te gaan...</p><p> </p>

Heel enthousiast! Super makkelijk in/uit te klappen en fijnste duo-mogelijkheden in mijn opinie. Heel veel kinderwagens geprobeerd en vonden en vinden dit echt de fijnste! Geen seconde spijt!

Is pas 2 jaar geleden uitgekomen hier in Nederland maar ik ga de duowagen van uppababy Vista kopen 2 van de weinige met een maximum gewicht per zitje tot 20/22 kilo.

Ik heb de uppababy Vista! Super fijne wagen, ook met 2 kindjes. 
Bij ons ging het ook tussen de tule en uppababy. Uiteindelijk vond ik de tule niet stevig genoeg vergeleken met de uppababy. 
Tijdens mijn werk de joolz geo gehad. Super mooie wagen! Voor het uiterlijk was ik daar voor gegaan. Maar ik vind het 2e zitje echt een nadeel. Moest altijd heel onhandig de baby en later peuter erin zetten, de duwstang zit dan gewoon in de weg. Verder vond ik het jammer dat het bovenste kindje alleen vooruit kon kijken. Bij een tweeling of weinig leeftijdsverschil vind ik het toch fijn als het kindje gewoon richting mij kan zitten. Daar in tegen zijn de bakken/stoelen wel mooi ruim. Die van de uppababy zijn wat smaller/korter 

Wij hebben ook gekozen voor de Uppababy Vista! Van alle gemakken voorzien, een super fijne grote boodschappen mand onderin en hij rijdt heel soepel. Wat ook fijn is, is dat de maxi cosi er makkelijk opgeklikt kan worden (met opzetstukken). 

Wij hebben een Joolz (geo2). We zijn vorige zomer in Vancouver geweest, daar liep echt 90% van de mensen met een kinderwagen met een Uppa baby. Ben toen gaan googlen want kende het merk helemaal niet. Maar het zal dus wel een goed merk zijn, anders lopen er daar niet zoveel mensen mee ?

Terug
Bovenaan