Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een uppababy en ontzettend veel plezier van. Super handig om in- en uit te klappen. Ook met het oog op een tweede gekocht. Is een stevige wagen en die boodschappenmand ???? alleen daarom zou ik hem al aanschaffen haha.
Ohja, met een tweede zitje erbij, blijft de inhoud van de mand hetzelfde, je levert er niets op in. Dat was met Joolz wel zo en daarom voor Uppababy gegaan
Zodra ik zwanger ben ga ik naar de winkel. Ik zit nu in ronde 14 dus ik heb de hoop een beetje opgegeven. Ik heb al een verwijzing naar het ziekenhuis. NOD 11 februari. Ik heb al 2 gezonde kinderen maar de oudste een dochter van 4 hoeft niet meer in een buggy.
Ik/we zijn compleet overtuigd door jullie verhalen!! Die moet t gewoon worden, klaar!
we hebben de duo niet nodig nu maar wel met t oog op n tweede die wellicht niet heel lang na de eerste komt (hopen we) en dan lijkt het ons een geweldige kinderwagen!! En die boodschappenmand inderdaad, woow zo fijn!!!
Ik dacht ook de 3de komt snel na de 2de omdat de 2de ook snel na de 1ste kwam maar dat moet je dus nooit denken... Je kan de uppababy heel makkelijk uitbreiden.
@fynnzoe daarom zeg ik ook hopen we... we weten zelf maar al te goed dat het niet vanzelf kan en hoeft te gaan. Maar dat is niet alleen de keuze om voor deze wagen te kiezen. Hij is gewoon lkkr klein bij opvouwen in m’n auto en licht van gewicht. Voor mij met m’n schouder probleem een uitkomst!