Urine andere geur?!?!

Hai meiden,

Sorry voor de wat vreemde titel, maar heeft iemand wel eens het idee gehad dat  er in de weken  na de eisprong een sterkere lucht aan je urine  zit? Ik heb het idee dat ik mijn urine veel sterker ruik en ik drink goed en doe niet anders als anders...
Mijn afscheiding (is niet veel) is gelig en ruikt ook iets zuurder dan normaal...  

Verder heb ik de hele dag door kleine krampjes in mijn onderbuik, niet heel hevig of dat ik er superlast van heb, maar wel voel je het de hele dag!

Ik ben benieuwd of iemand deze kwaaltjes ook heeft? Mijn NOD is ergens tussen12/8 en 18/8

Liefs Esther

Denk ik niet hoor, want ik heb verder geen pijn bij het plassen enzo... Het hoeft ook niet perse met een zwangerschap te maken te hebben, maar vindt het toch vreemd, misschien te meken met mijn hormonen na het stoppen met de pil??

Hey Esther,

Dat heb ik ook joh! Geliger en beetje troebel. Vaker plassen en ruikt anders! Weet niet of dit een teken is? Bij mij in ieder geval geen blaasontsteking, doet geen pijn bij het plassen.

Liefs Yvonne

je hoeft bij een blaasonsteking niet altijd pijn bij het plassen te hebben hoor, zoals zo veel mensen denken.

Ik heb in ieder geval niet gehoord/ ben er niet bekend mee dat dit te maken zou kunnen hebben met een eventuele zwangerschap!

Als dit nou zo blijft laat dan voor de zekerheid wel je urine testen op een blaasontsteking. als je het nl. niet voelt maar uiteindelijk wel hebt kun je nl. een nierbekkenonsteking krijgen en dan kun je echt heel ziek er van zijn hoor!!

Succes.

Suus

Oke dank je Suus, dat wist ik niet, maar ik zal het nu in ieder geval in de gaten houden.
En als het zo blijft dan zal ik naar de ha gaan voor de zekerheid.

Liefs Yvonne

Hallo allemaal,

Ik heb dat ook, dat mijn urine na de eisprong sterker ruikt. Geen blaasontsteking ofzo! Ik denk dat het met de hormonen te maken heeft. Het is geen aanduiding voor een zwangerschap! Het heeft bij ons nl ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was van Tijs (is nu net 1 geworden). Maar iedere keer na mijn eisprong rook mijn urine veel sterker tot ik ongi was geworden. En daarna was het weer normaal.

groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan