Urine andere geur?!?!

Och jammer zeg, nou ja het had gekund! Dan wacht ik mijn NOD gewoon maar af en als ik ongi wordt(hoop van niet)  en er nog steeds last van hou kan het ook blaasontsteking zijn.

Liefs Yvonne

Hmmmmm, inderdaad jammer dat het geen zwangerschapskwaaltje is, haha
Maar goed om te horen dat meerdere er last van hebben, zal wel bij de hormonen horen, hihi
Ik zal in de gaten houden of het erger wordt en als ik wel zwanger blijk, dan is het toch ineens wel een zwangerschapskwaaltje geworden!

Liefs, Es

Hoi meiden,

ik heb het ook maar ik heb voor de zekerheid op mijn werk ff een test gedaan voor een blaasontsteking en er is niets aan het handje. Maar ik geloof dat ik er deze maand meer last van heb dan anders. Ik had al op internet zitten zoeken maar nergens kunnen vinden dat het een zwangerschapskwaaltje is ofzo maar ik vind het wel gek. Maar wie weet?!?!?
Ik durfde eigenlijk geen topic aan te maken maar ik ben blij dat iemand anders dat wel heeft gedaan dus thanx daarvoor. En nu we toch zo eerlijk zijn ik heb deze maand ook witte dingetjes in mijn plas, hebben jullie dat ook. Ik wil het op mijn werk niet aan artsen vragen, dan weten ze gelijk dat we bezig zijn. HIHI dilema he??

En als het echt een zwangerschapskwaaltje is laten we het elkaar wel weten,

groetjes Bizu

Hey Bizu, dat heb ik nou ook, dat bedoelde ik met troebel. Volgens mij heb ik dat al wel vaker gehad net voor mijn vorige NOD's. Toen vond ik het ook raar. Mijn zus had het ook en die was wel weer zwanger. Volgens mij kan het dus weer twee dingen betekenen. Ongi of zwanger?! Nou ja we zullen zien deze ronde. Hoop dat het het laatste voor ons betekend! Ik duim alvast!!

Liefs Yvonne

hallo

ik weet niet waar het mee te maken heeft maar hb soms ook dat mijn urine een rare geur heeft en dat er 'rare' dingetjes in zitten.
Maar moet je anders eens opletten of het te maken heeft met als je iets (ik kan niet zeggen raar) maar bijzonder eet. Want als je bv knoflook hebt gehad of uien ga je ook anders ruiken als je zweet, dus een logiesche verklaring zou met zoiets te maken kunnen hebben,
snappie of niet?

groetjes

P3,
Snap je helemaal! En je urine gaat zeker ook anders ruiken bij het eten van knoflook e.d.
Maar aangezien ik zoveel cyclussen heb gehad voor ik zwanger was, ga je op dat soort dingen letten. En ongeacht wat ik at, voor of na mijn eisprong. Echt vanaf de dag van mijn eisprong tot dat ik ongi werd rook mijn urine een stuk sterker. Dus bij mij denk ik echt dat het een hormonale kwestie is.

Groetjes
mv Tijs

Terug
Bovenaan