Urine verlies??

Sinds 2 weken doe ik aan hardlopen. De eerste 3 x ging dit prima de vierde keer verloor ik zonder dat ik door had urine( kwam er pas achter toen ik al nat was) ik heb zware bekkenklachten gehad in en tot 1 jaar na de zwangerschap. En na sex te hebben gehad heb ik erook altijd veel last van. 1 dag voordat ik ging hardlopen hadden we gemeenschap dus ook een pijnlijke bekken en nu ook urine verlies tijdens t hardlopen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?en wat doe je eraan?
 
Ik had afgelopen weekend een feest waar ik lekker stond te springen en gek te doen en toen merkte ik ook dat ik last had van urine verlies :( echt heel vervelend. Gelukkig geen bekkenproblemen gehad tijdens en na de zwangerschap maar na de seks heb ik vaak wel last van mijn buik. Voor mij zijn tips dus ook wel welkom.
 
vaak per dag even aanspannen en ontspannen net als of je je plas moet ophouden en moet aanspannen.... dit schijnt te helpen, bij mij is het gelukkig na een maand of 10 na de bevalling over gegaan, nou over gaat t nooit denk ik maar wel echt echt minder... vervelend kwaaltje he..

succes beide!

x kim
 
Terug
Bovenaan