Urineverlies

Hai Ilse,

Ik heb ook hooikoorts en bemerkte deze week ook hetzelfde. Eerlijk gezegd schaamde ik me een beetje, maar nu ik dit allemaal lees, gelukkig niet meer. Ik kan er ten slotte niets aan doen.
Ik wens je veel succes en een mooie gezonde zwangerschap.

liefs
merijntje (11 1/2wk)
 
hallo,

Ook ik heb veel last van hooikoorts,ik kan jullie alleen aanraden om "
acuut korrels"
te halen bij de tuinen,ze helpen direct,je mag ze 3x per dag innemen en zijn helemaal veilig.
Ik verlies gelukkig(nog)geen urine,ik heb ook geleerd(bij vorige zwangerschappen)die bekkenbodem spieren te trainen,maar ik doe het ook niet het gaat tegen mijn gevoel in,gek he geen idee waarom.Maar nu lees ik dat het ook helemaal niet goed is.Ik zou ook iets van een maandverbandje in doen als ik last had,en straks gaat t toch allemaal weer over.Dus meiden don't worry t hoort erbij.
groetjes el
 
Ik had hier ook last van hoor. En na de bevalling nog meer. Je moet dan bekkenbodemspieroefeningen doen, anders krijg je op langere termijn problemen. Die oefening om telkens even uw plas op te houden en terug lossen, en zo verder is een hele goede oefening maar wel na de bevalling, want ervoor helpt toch niet echt. Dus oefenen maar.
 
Terug
Bovenaan