quote: mam82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 12:23:38&apos

);
Mijn dochter is ziek geworden toen ze 5 maanden was. Zo ziek, dat ze in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Ze bleek een nierbekkenontsteking te hebben. Ze kreeg hiervoor antibiotice, die slikt ze nu nog steeds dagelijks. Na verde ronderzoek is gebleken dat haar blaas niet goed afsluit, waardoor er urine terug loopt naar haar nier. Dit kan een urineweginfectie veroorzaken en als ze hier te lang mee loopt, dus een nierbekkenonsteking. Behandeling is antibiotica en controle en onderzoeken bij kinderarts. Mogelijk groeit ze eroverheen als ze zes is.
Ik wil je niet bang maken, voor hetzelfde geld is het niets. Maar als het regelmatig terugkeert zou ik toch naar een kinderarts verwezen willen worden. Die kleintjes kunnen zelf niet zeggen waar ze last van hebben, dus kom je er vaak laat achter.
Succes in ieder geval
hoi hoi
mijn zoontje heeft hetzelfde
heeft dus een reflux op zijn rechternier
omdat hij te vaak ziet werd en er al een heleboel andere dingen door "pech" eraan
heeft overgehouden heben ze hem vorigjaar geholpen en is hij sinds zit jaar niet meer ziek geweest (daarvoor elkemaand urinweginfectie en nierbekkenontsteking)
ook is hij antibiotica vrij en is het een lekker gezond mannetje
bij ons zeiden ze dat hij er ongeveer met een jaa roverheen gegroeit was zo niet en gaf het te veel problemen werd hij geholpen maar dit hebben ze dus al eerder gedaan.
groetjes moekje