urineweg infectie kindje van 1 jaar

hoi hoi,

ben net terug van de HA en het blijkt een allegiese reactie tezijn op de antibiotica :s gggrrrr... gelukkig voelt mart zich redelijk goed, maar hij ziet er niet uit, helemaal onder de ronde vlekjes/pukkeltjes zieluggg

moet binnen kort terug komen om de verwijzing voor de kinderarts tekrijgen :D

groetjes simone

hoi hoi

nou gister tereug gekomen van mij werk, zit Mart nog erger onder de vlekjes/pukkels, ik dus direct de huisartsen post op gebeld, en we moesten langs komen, met een plasje (hij wou/ wil alleen heel weinig plassen)
maae daar aan gekomen, heel even tewachten werden we geholpen, door een super leuke/lieve arts, deze arts kon ons vertellen dat het zeer onwaarschijnlijk was dat het een alllergische reactie is, ik heb hem toen aan gegeven dat ik het idee heb dat ie de 6de ziekte heeft, daar was hij het wel deels met mij eens (moeder instinct zegt ie)
nu zijn we na huis gestuur zonder antibiotica, en nog een poging doen om zijn plas op tevangen, die ik vanmorgen nog na hengelo moet brengen.
de vlekjes van Mart zijn bijna zo goed als weg(gister was het superrrr erg) en nu bijna nix meer :D
door die antibiotica was ie ook helemaal niet zich zelf.. zoow zielig, nu maar hopen dat er echt duidelijkheid komt.

groetjes simone

Terug
Bovenaan