Urineweginfectie???

MamavanBD

New member
Hoi dames,

Sinds maandag ontzettend veel pijn in de rug (onderrug/halverwege) aan de rechter kant. Ik gister na de ass. van de huisarts (deze is natuurlijk met vak.) Urine ingeleverd, dag later terug komen. Vandaag weer terug, moet de urine op kweek gezet worden moet ik wachten tot maandag. GRRRRRR daar wordt ik zo kwaad om. Kan niets doen, alles doet zeer en k schreeuw het af en toe uit van de pijn.

Nu wordt er gezegt dat het waarschijnlijk een urineweginfectie is. Heeft iemand hier ervaring mee???

 
Nope, heb geen idee, heb ook wel last van mijn (rechter) onderrug, behalve als ik loop, maar dat zal toch gewoon rugpijn zijn.

Succes in ieder geval.
 
Vervelend dat je tot maandag moet wachten. Maar als het op kweek moet, moet je inderdaad een aantal dagen wachten. Dan pas weten ze of er echt een infectie zit. Succes met wachten.
 
Ik heb urineweginfectie gehad en ik ben 's avonds naar de huisartsenpost gegaan omdat ik echt verging van de pijn, kon niet meer normaal naar de auto lopen pfff maar als je er lang mee wacht kan je ook nierbekonsteking krijgen he, ik hoop dat ze snel wat kunnen doen en anders gewoon naar huisartsenpost want ik ken die pijn en die is ondraagelijk.

Succes en hopelijk krijg je snel medicijnen!

Groetjes kim
 
ja idd het is waar wat kim zegt je kan idd een nierbekkenontsteking krijgen als je te lang wacht.
IK zou gewoon de hapost bellen en zeggen dat je het niet uithoudt
 
Hay meid,

Ik denk inderdaad dat je dat hebt. Je klachten wijzen erop dus ja. Het is goed dat ze je niet zomaar troep geven nu maar dat ze eerst zeker willen weten wat voor infectie het is................nog even geduld en dan gaan ze je goed helpen!

Sterkte met de pijn>>>>>>>>>>> paracetamol mag je wel hebben, 4 per dag kan geen kwaad....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Wat vervelend zeg. Dat kan je er nu niet bij gebruiken. Ik heb zelf 2 keer nierbekkenontsteking gehad en dat is geen pretje. Jevsymptomen wijzen er wel op. Maar dat zouden ze echter al gelijk aan je urine moeten kunnen zien. Ik zou gewoon nog eens bellen en vragen of ze niet wat voor je hebben.
Heel veel sterkte!!!
 
Terug
Bovenaan