Urineweginfectie???

Bedankt voor alle reacties. Weet zelf dat een uwi verder kan gaan als nierbekkenonts. (werk in de zorg) Het gaat al wat beter met de pijn. Veel drinken en een oceaan bij elkaar plassen was het advies wat ik heb gekregen. Dat lukt aardig. En we houden het goed in de gaten.

Bedankt
 
Hoi,
Mijn ervaring is dat je gewoon een beetje brutaal moet zijn tegen de assistenten. Ik heb zeer regelmatig blaasontsteking en weet dus altijd precies wanneer het raak is. Als zo'n assistent dan begint over kweek en bla bla bla dan zeg ik altijd prima, maar tot die tijd wil ik alvast een kuur want ik word er gek van. Nou moet ik zeggen, ik heb het meestal vrij heftig, binnen 3 uur na dat het begint, zit het erbij mij al bloed bij. Gelukkig heb ik een fijne ha dus gewoon van te voren een kuurtje uitschrijft, nu heb ik dus altijd een kuurtje in huis liggen die ik kan gebruiken als het nodig is.
Maar goed, wat ik dus wil zeggen, gewoon even bij de hand doen, even duidelijk maken dat je er echt ontzettend last van hebt en niet zo lang kan wachten op de uitslag. Een brutaal mens heeft de halve wereld :)
Beterschap!
Liefs,
Mar
 
Hoi Marjolijn
Mijn ha is op vakantie. De andere arts wil dus geen kuur voorschrijven ivm de zwangerschap. En brutaal tgn de ass. ben ik wel. Altijd ook al wel gwst. Daarom belt mijn man tegenwoordig de ha (mijn ma doe dit trouwens ook nog wel eens voor me) Kep altijd glijk ruzie met die ass.
 
Terug
Bovenaan