Utrecht here we come!

Hiya Mommas!

Als alles goed gaat dan zijn wij begin December weer in Nederland, Yay! Dus als er mommas zijn die iets willen doen (mag ook gewoon een bakkie cappucino in een grand cafe zijn hoor, haha evt. zonder kids) dan hoor ik het graag. Oh en Esmee, ik zal ff foto's plaatsen van mijn duivels Halloween kind, dan kan je zien of je het kostuumpje wilt hebben (Moet er wel bij zeggen...ik had een duivels sikje op Max geschminkt....maar dat heeft ie er een beetje afgekwijld, op de kraag van het kostuum, 't is niet heel erg goor ofzo hoor, maar het is iets donkerder op de kraag nu haha)

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Kwijl of niet, ik vind het helemaal fantastisch!! Ben blij!!

En laat even weten van wanneer tot wanneer je in Utrecht bent, want als mijn bekken het dan nog toe laat dan cross ik jou kant op voor een bakkie.. of twee hahaha!!

Alvast super bedankt!

Esmé mv Kay en ???

(21.3 wk zwanger)

Hey Ilja,

Het lijkt me leuk je een keer in het echie te leren kennen. Ik weet dat je vorig jaar met Susan in Utrecht wat hebt gedronken. Ik zie Suus en Daan (DaanRoosLinde) ook regelmatig, dus wellicht dat we met zijn drietjes of viertjes een keer wat kunnen gaan drinken of bij één van ons thuis wat af kunnen spreken. Het is maar een idee? Of heb je het heel erg druk in de tijd dat je hier bent? Ik hoor het wel!

Groetjes Fonske.

Yay! Super!

En een leuke aanleiding om weer eens een forumdag te houden lijkt me. Hoewel begin december voor een aantal wellicht wat minder ideaal is...

Wanneer ben je in nederland?
En wie weet een leuke locatie ergens midden in het land? (Strand Nulde lijkt me in december niet zo geschikt, hahaha)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Leuk Ilja, das gezellig hier om de hoek!
Ik woon 10 km van Utrecht vandaan.
Maarre misschien is het leuk om naar Houten, Ballorig te gaan als er een meeting komt?Das vlakbij Utrecht en (denk ik) makkelijk te bereiken. En in elk geval overdekt!
Of gaan we met zijn allen massaal naar Utrecht een bakje doen, hi hi hi. Dan mag je wel een flinke pot koffie zetten!

Nou, ik lees het allemaal wel.
liefs di silva

Terug
Bovenaan