Utrecht here we come!

Hiya mommas!

Yay! Ik kom op 2 December aan en ga 15 December weer weg. Genoeg tijd om wat leuks te doen met z'n allen lijkt me zo. Ik ben een groot voorstander van Ballorig houten. Ligt behoorlijk centraal en we passen er met z'n allen in :)
Ik heb niet een bepaalde voorkeur voor een datum dus roep maar wanneer het jullie allemaal uitkomt.
Oh enne ik lees net over de baby versie van mond en klauw zeer (lijkt me heel naar en voor de kindjes die er mee zitten....heel veel beterschap!) maarrrrr als jouw kleintje er last van heeft dan mag je hem/haar best thuis laten hoor. Haha ik weet dat dat vreselijk klinkt, maar ik heb vorig jaar al 8 uur met een doodzieke Max in het vliegtuig gezeten, en als ik het kan helpen komt daar ABSOLUUT geen herhaling van.

Ajuus, ilja

Hey Ilja!

Ik ben voor! Ik vond het erg gezellig vorig jaar in Ballorig, neem je dan wel weer de hele gezellige familie mee, whahahaha!
Ballorig Houten staat in mijn geheugen gegrifd als erg gezellig, maar ook waar ik met een kind onder de kots naar binnen ging en alwaar susan me vriendelijk een hand wilde geven, hahahah! Of die binnenspeeltuin waar iedereen me aankeek waarom ik met mijn zwangere pens achter Thomas aan ging die enorme hal door.... Of die mini-meeting waar Holland, groningen en NY united werden....   Ach... memories!
We gaan ervoor dus!

Kus, Marieke

Hahaha Marieke, It's al coming back..... Al waren we maar met een miniclubje, het was wél erg gezellig! En ik kan het me ook nog levendig herinneren: jij kwam binnen en ik dacht: ik ken haar, maar wie is het ook alweer.... en jij met een Thomas in z'n zure romper op de arm maar zeggen: dat heeft nou echt nou nooooit gedaan!

Anyway, ik ben graag van de partij, maar met werken, Sinterklaas in aantocht en een kindje op school (die weer op tijd opgehaald dient te worden) zijn de data wat beperkt.

Ik hoor wel wanneer de datum is!

Enne Ilya, gezellig dat je weer komt!
Susan

Misschien dan een keer in het weekend? Voor ons het 2x2 uur rijden, mss kunnen we er weer een vakantie aanvastplakken, hahaha!
Vond het ook erg gezellig vorig jaar in Houten en ben graag weer van de partij!

Ellen mv Julian

Hahaha, Susan..

En ik kan het me ook nog levendig herinneren: jij kwam binnen en ik dacht: ik ken haar, maar wie is het ook alweer....

Alsof Marieke de láátste was die je daar had verwacht!!

Tja, memories... Thomas met rode vlekken om zijn mond van de mayo.... Julian met banaan allover.... de trampolines....met Ilja en haar moeder in de ballenbak.....de kerels bij de graafmachine...al met al geen tijd om een fatsoenlijk gesprekje te voeren, maar het was wel erg gezellig!

Terug
Bovenaan