Uuuh...zomerwandeling????

@ Lis:

We hebben nog geen plaats bedacht hoor, ook zeker nog geen Rotterdam. Do komt daar zelf vandaan en schreef dat zij ook niet te lang wilde reizen.
Ik zelf dacht aan een plek ergens in Brabant, dat is voor jou misschien ook te doen en ligt ook nog redelijk in het midden voor iedereen. Breda ofzo?

Liefs Reneke

hey reneke

wat lief dat ik dan weer met jou mee mag rijden :D
zou een stuk makkelijker zijn. tnx voor t aanbod:D

hey lis

hihi nee hoor, er is nog niks afgesproken.
voor mij zo rotterdam lekker uitkomen omdat ik daar woon :p
lekker dicht bij huis whhaha

liefs, do

Hallo meiden

DO@ Rotterdam zou ik niet eens zo erg vinden maar waar de meiden laatst zijn geweest is voor mij wel erg ver.

Reneke@ Lief van je dat je de mogelijkheden open laat maar ik had in 1 van de reacties gelezen dat ze weer op dezelfde plek ongeveer wouden afspreken vandaar . Is Roosendaal niet wat meer centraal of heb ik het mis.

groetjes lisette

hey Lis,

ik denk dat roosendaal misschien voor degenen die daar bij in de buurt liggen centraal is maar voor mij en manuela was het vorige keer ong. 75 km. met de auto en als we naar roosendaal gaan 185 km. dus dat is best wel een verschil. voor mij en mauela zou dit niet centraal zijn.
maar we zien wel wat we verzinnen.
waar woon je precies in brabant dan?

Liefs, Christien

Hoi,

Lis woont als het goed is in Zeeland. Ik dacht aan een plaatsje tussen zeeland en alkmaar in. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit. Alhoewel ik ook niet makkelijk helemaal naar Groningen zou rijden hihi.
@Lis: je ging met de trein toch? Waar rijdt die allemaal rechtstreeks heen zonder dat je hoeft over te stappen?

Liefs Irene

Breda en Roosendaal is misschien ook wel heel zuidelijk denk ik...
Misschien is Rotterdam nog niet eens zo'n slecht idee?
Of Dordrecht (niet dat ik daar iets ken...)

Groetjes, Bianca.

Hoi meiden,

Ik geloof dat Lisette mijn berichtje verkeerd heeft gelezen (of ik heb het verkeerd neergezet)
Ik had erin gezet dat de lage vuursche wel redelijk centraal was, maar niet in de zin van: doen we nu weer.

Rotterdam is met de auto voor mij ietsjes verder, maar erg veel verschilt het niet.
Ik zie wel wanneer en waar het wordt, ik hoop zeer dat ik meekan.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan