uwv gebeld

Hey meiden

Even een vervolg op mijn verhaal.. ik heb vanmorgen het UWV gebeld en de situatie uitgelegd. De man aan de lijn vertelde dat mijn baas helemaal geen keus heeft of ik halve dagen wil werken of niet omdat de ziekmelding vergoed word door UWV. Hij had hier beter mee accoord kunnen gaan want het UWV zegt dat ik mij nu volledig ziek moet melden, want mijn gezondheid en die van de kleine is veel belangrijker!

Ik ga vanavond als mijn vriend thuis is mijn baas opbellen. Ik ben anders bang dat hij me klem lult.. en wil dat ik het niet eventueel zijn woord tegen mijne word.. nou heeft hij er weinig over te zeggen maar goed. Ik heb wel een grote mond maar een klein hartje.. haha :§

Dus nu weer in de zenuwen over dat telefoontje.. oh ja en het UWV vertelde dat ik nog niet eens beter was gemeld terwijl ik zaterdag gewerkt hebt! Klopt ook al van geen kant...

Liefs
 
Hey meid ik wil je succes wensen voor vanavond en hoop dat je baas een beetje meewerkt goed van je dat je het uwv gebelt hebt dan weet je in iedergeval wat je kunt zeggen en weet je dat jij goed zit en je baas niet!
 
fijn dat je ook het uwv achter je hebt staan en je baas heeft er inderdaad weinig over te zeggen jij en de kleine gaan voor gewoon aan je eigen denken en de kleine
 
Ja het was ook wel even een opluchting! Ik heb ook maar even de naam opgeschreven met wie ik gesproken heb. Ik wil alleen nog even bellen om te vragen wat ik wel en niet mag... mag ik bijvoorbeeld wel gewoon uit huis om me honden uit te laten? boodschappen doen? Zwemmen?.. dat wil ik nog wel even weten..
 
Hey Renate,

Succes vanavond. Fijn dat je een grootte instantie achter je hebt staan. Sommige bazen voelen zichzelf nou eenmaal verheven boven hun werknemers. Laat hem maar eens een poepie ruiken misschien dat hij dan meer begrip krijgt voor jouw situatie.

Succes en laat je niet op je kop zitten. Jij en jullie kindje gaan nu voor!.

Liefs
 
Thanks meiden

Wat ik me ook afvraag.. als ik me volledig ziekmeld.. geld dat dan voor mijn gehele zwangerschap of is dat tijdelijk? Want als ik mij volledig ziekmeld en over bijvoorbeeld 2 maanden weer moet werken dan is dat ook niet echt bevordelijk voor de werksfeer lijkt mij.. ik vind het een lastige situatie..

 
Terug
Bovenaan