uwv gebeld

Daarvoor was het dan ook beter als je eerst contact kon hebben met de arboarts,maar ja dat is dan alweer lastig ivm je baas.

Mij belde vanavond mijn bazin met de vraag of ik morgen de hele dag kan werken,ja dan weet ik het ook echt niet meer goor,volgens mij heeft ze vrijdag stront in de oren(sorry voor het taal gebruik).
Ik wordt daar zo boos van....

Hoe is je gesprek met je baas trouwens verlopen vanavond???
 
wat een ellendige werkgevers!!

Ik hoop dat jullie er snel uitkomen.
In mijn geval maakte het me niet uit hoe en wat ze van me dachten, contract werd toch niet verlengd. Maar ik kan me voorstellen dat als je weer aan het werk 'moet', zulke dingen de sfeer alleen maar verslechteren.
Ladies, heel veel succes...
 
Heb vanmorgen eerst weer contact opgenomen met UWV om mijn vragen te stellen. Na 4 keer doorverbonden worden en me verhaal uit hebben moeten leggen. Is de conclusie volledig ziekmelden en een wachten op een oproep van de arboarts en die bepaald dan verder.
Ik heb vanmorgen mijn werkgever gelijk gebeld. En uitgelegd dat ik met het UWV gebeld heb en verteld wat hun hebben gezegd. Ik ben nu ziekgemeld en moet dus wachten op een oproep voor de arboarts... en ja hoelang dat gaat duren geen idee.. en die arts gaat dan bepalen of ik tot de bevalling aan toe in de ziektewet blijf of tijdelijk en daarna weer aan het werk of nu gelijk gedeeltijk aan het werk.. ik vind het nogal een gedoe allemaal en heb er nog niet echt rust van.. ik hoop dat ik snel weet waar ik aan toen ben.. als ik meer weet horen jullie het van me..

Liefs
 
Het is tenminste alweer iets en nu moet je baas wel meewerken.

Ik ben vanmorgen gaan werken en heb nu een gesprek gehad met mijn baas gehad en hij twijfelde eerst een beetje,maar ik heb ook aangegeven dat ik nu nog geen zin heb om thuis te zitten.
Ik mag nu gewoon mijn 3 dagen komen en als het niet meer gaat mag ik naar huis en voor de rest gewoon ziek melden en als het nu echt niet meer gaat ga ik volledig de ziektewet in..

Heel veel succes..
 
Gesprek met de arboarts kan nog wel ff duren...tenminste...
Ik had vanmiddag n dame van UWV an de foon.
De aanvraag ging nu naar de arts, maar omdat ik op vakantie ga, werd het ws daarna. en aan de hand daarvan wordt bepaald of ik gewoon ziek ben of wegens zwangerschap.
De uitkering van het ziektegeld zou ook pas plaatsvinden nadat de arts n conclusie getrokken heeft. Heb gelijk aan gegeven dat ik me vaste lasten had, en ik moest eigenlijk wachten op die arts, maar bij wijze van uitzondering, zou ze erbij zetten dat ze alvast moesten uitbetalen op 70% (bij zwangerschapziek 100% zei ze)

Nou, we wachten het wel af...


K wens jou ook Successssss!!
 
Gesprek met de arboarts kan nog wel ff duren...tenminste...
Ik had vanmiddag n dame van UWV an de foon.
De aanvraag ging nu naar de arts, maar omdat ik op vakantie ga, werd het ws daarna. en aan de hand daarvan wordt bepaald of ik gewoon ziek ben of wegens zwangerschap.
De uitkering van het ziektegeld zou ook pas plaatsvinden nadat de arts n conclusie getrokken heeft. Heb gelijk aan gegeven dat ik me vaste lasten had, en ik moest eigenlijk wachten op die arts, maar bij wijze van uitzondering, zou ze erbij zetten dat ze alvast moesten uitbetalen op 70% (bij zwangerschapziek 100% zei ze)

Nou, we wachten het wel af...


K wens jou ook Successssss!!
 
Terug
Bovenaan