Uwv

Is gewoon een standaard protocol. Zodat ze met jou betrokken blijven over de stand van zaken. Ziek = ziek en vooral bij zwangerschap gaan ze echt niet moeilijk doen oid. Maak je geen zorgen. 
Liefs Zoë

Ik hoefde alleen online vragenlijst in te vullen en daarmee was t rond. Nooit gebeld. Maar zou me er niet druk over maken, zwangere vrouwen zijn ze heel begripvol mee

Idd probeer je niet druk te maken. Na een vroeggeboorte kreeg ik een uitkering van UWV of lichamelijk en geestelijk te herstellen, niemand deed moeilijk en geen vervelende vragen. Na 2 mnd thuis ben ik weer gaan werken en dit was mijn eigen keuze, had t nog kunnen rekken als ik wilde maar ik was er toen weer klaar voor. 

Hi, 
Hier nu ook 100% in de ziektewet. Dit door hoge bloeddruk, harde buiken en zwangerschapsdiabetes. Ik moest online vragenlijst invullen. Kon gebeld worden maar dit is niet gebeurd. Zag online dat t is goedgekeurd. 
Als je beld zal t idd over je klachten gaan, wat er geprobeerd is en wat prognose. Soms moet je langs arbo arts. Maar dit is heel vaak niet nodig  
Grtjs nvn

Terug
Bovenaan