UWV.....

quote: lapata reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2007 10:55:22'));

OH NOU MEVROUW DAN GAAN WE U BINNEN 48 UUR TERUGBELLEN MAAR DAN MOET U NIET DENKEN DAT WE DAT OOK ECHT DOEN WANT DAT IS GEWOON GELUL. We laten u 48 uur wachten en dan kunt u weer bellen voor een nieuwe terugbelafspraak waar u weer 48 uur op moet wachten.

Dus ik bel weer de klachtenlijn want ik wil nu mijn tweede klacht indienen en wat krijg ik te horen. MEVROUW WE BELLEN U LATER IN DE OCHTEND TERUG WANT WE HEBBEN HET VRESELIJK DRUK.

HOEVEEL KAN EEN HOOGZWANGERE VROUW VAN 38 WEKEN WAARBIJ HET GELD NU OPRAAKT, EN HET

NOG VERDRAGEN, Sorry maar moest dit echt even kwijt want ik ben hier echt verdrietig over

Ja toen ik werd gebeld door het UWV, kreeg ik ook te horen dat ze een aantal loongegevens niet hadden. Die vrouw van het UWV vroeg als ik ze zelf kon faxen want als het via het uitzendbureau zou lopen, zouden er weer weken over heen gaan, omdat ze dan weer te maken hebben met het hoofdkantoor. Die ochtend daarop heb ik het ontbrekende stukje zelf naar ze gefaxt bij het uitzendbureau, en ze hebben alles ontvangen. Anders had het waarschijnlijk weer een ander verhaal geweest.

Hey meiden,

Bedankt voor al jullie reacties. Het is altijd prettiger om te weten dat het toch niet aan jezelf ligt.....

Vanochtend toch maar weer gebeld, want uiteraard had ik nog niets bij de post! Was zo bang dat ik toch weer contact moest opnemen met mijn vorige werkgever. Die eikel van eergisteren maakte me toch behoorlijk nerveus!!!

Kreeg vanochtend weer een meneer aan de tel. De formulieren waren dus nog niet opgestuurd!!!! Hoe boos en frustie kun je worden. Hij zou ze per direct opsturen. Ja ja die kennen we al!
Wat denk je..... belt hij na paar minuten terug. De sturen de formulieren niet meer op, want het was al verwerkt in het systeem!
Uiteraard moet je wel wat langer wachten op het geld maar uiterlijk 22 maart is dit in orde. Pfffff opluchting. Wel afwachten of dit echt zo is natuurlijk..... want het vertrouwen is toch echt weg zo!

Wat een verschil qua personeel dus! Heel vreemd!

Sterkte nog allemaal!!!! En gewoon blijven bellen!
Groetjes  Sandra
(34 weken)

Hallo alleaal,

Nou ik ben net ook teruggebeld door de klachtenlijn en die is het weer voor me gaan uitzoeken. Wat blijkt NEE MEVROUW DE POST IS HELAAS NIET BINNEN.

Waar blijft die post dan. 3x naar Amsterdam verzonden, toen 2 x naar Alkmaar gefaxt naar een man die mij zelf zijn fax gegeven heeft zodat het aan zou komen. Maar nee ook daar is niets mee gedaan. Nu kreeg ik te horen dat het naar Breda moest.

Nu wordt ik vandaag teruggebeld, hopelijk, door breda om kort te sluiten wat ze nodig hebben en waar het naar toe moet. Ik heb het hele maart forum al volgeschreven maar ben zoooooooo gefrustreerd dat ik hier ook nog maar een berichtje plaats

hey dames

ik heb ook geen goede ervaringen met uwv
ik zit nu vanaf 8 maart in zwangerschapsverlof
en heb ook nog steeds niks gehoord van uwv
nou is mijn aavraag ook laat de deur uit gegaan bij de gene waar ik het aanvroeg omdat ze niet wisten of ik nou 6 of 4 weken voor de datum met verlof wilde
dus moest daar zelf al naar bellen om alles te regelen en hoe het zat
een week later kreeg ik brief dat aanvraag binnen was en dat er aanvraag gedaan was vanaf 8 maart terwijlik 5 maart al kon
krijg ik paar dagen later papier binnen dat ze nog wat gegevens moesten hebben (moeten die gegevens nog die dag de deur uit ook omdat ze die de volgende dag al binnen moesten hebben) papieren kwamen wat laat aan denk
nu 1 1/2 week alter nog niks gehoort of ik er recht op heb of niet en zoja hoeveel

ik word er ook beetje onzeker van want zit al tijdje zonder geld het is dat mijjn vriend nog werkt dat we daar zo een klein beetje van rond kunnen komen maar ja mijn rekeningen lopen ook gewoon door
hoop ook dat ik snel iets hoor en denk dat ik vandaag ook nog ff bel hoe het er voor staat

veel sterkte ermee iedeen

Terug
Bovenaan