)(*&^%# UWV!

Als ik jou was zou ik ze het nummer van je verloskundige geven. Zodat ze van haar kunnen horen over hoe en wat. Wel even uitleggen en goed keuring vragen aan je vk! Hopelijk nemen ze je dan serieus, echt belachelijk dit! Alsof jij hierom hebt gevraagd!? Succes en groetjes Fiona (5 oktober mama)

Ik zou maar wel gaan als ik jou was....zo'n kloteventje kan er wel voor kiezen om jou geen uitkering meer te geven namelijk.

uiteraard daarna een flinke klachtenbrief sturen dat je niet wil dat deze man nog jou zaken behandeld en vergoeding eisen voor de vrije dag van je man :)

boh zeg wat een verhaal..
ben het met melanie eens, niet gaan is door zo'n ongelofelijke mongool geen optie!!
en dan zou ik daar idd de boel ook nog even op stelte zetten zodat ze dat de volgende x niet meer proberen!
succes

Oeh daar kan ik zo boos om worden he! Niet dat ik zelf ooit in zo'n situatie heb gezeten, maar gewoon het onrecht dat je in dit verhaal ziet. Alsof naar het ziekenhuis gaan een vergelijking is!! Dat doe je voor je eigen gezondheid en die van je ongeboren baby, lijkt me lastig voor ze om alle apparatuur mee naar je huis te slepen namelijk. Maar zo'n kereltje van het UWV kan wel gewoon naar jou toe komen, dus dat is dan toch appels met peren vergelijken?? Uiteindelijk trek jij inderdaad aan het kortste eind, want ja... hij heeft hier 'macht'. Inderdaad maar zelf heen gaan dan, maar zou het wel even hem flink zuur maken als ik daar zou zijn! Gooi al die frustraties er maar lekker uit, je kan ten minste altijd nog zeggen dat het zwangerschapshormonen zijn die je niet onder controle hebt haha.
Veel sterkte en succes ermee, en inderdaad een klacht indienen. Zo'n eikeltje mag je er niet mee weg laten komen hoor.

Tsss.. wat een belachelijke lui daar!!!
Sterkte en kan me voorstellen dat je er gefrustreerd van raakt..
heb zelf ook wat gedoe met mijn werk over een verplichte bijscholing :-SS

Jeetje,

vandaag bij de Arbo arts geweest, en ik begon toevallig over dat het UWV mij elke maand wil bellen om te vragen hoe het gaat, als of het elke week beter zou gaan... Ik zeg ze elke x dat ik tot aan mijn bevalling maar de helft blijf werken en dat ik tot die tijd niet minder last van m`n rug heb en dat ik bij de fysio loop etc etc. En dat ik eht niet nodig vind dat ze me nog eens bellen. Waarop mijn arbo arts zei: ja de reden dat ze je moeten bellen is dat ZIJ jou ziekte betalen en niet wij. dus dat moeten ze wel checken. Ok dat snap ik, maar waarom het allemaal zo moeilijk moet..Snap dat er mensen zijn die er misbruik van maken en dat ze er streng in moeten zijn, maar als je met bewijzen van je VK je fysio of wat dna ook kan aankomen, waarom moet je dan zelf ook nog daarheen??Dat snap ik dan weer niet! Ik heb nu nog mee rlast van m`n rug, maar nu ik jullie zo hoor ben ik veel te bang om me 100% ziek te melden, heb echt geen zin daarheen te gaan, wee tniet eens waar ze zitten.
En idd alles moet wanneer zij het willen!!

nou dit geeft mij weinig moed.ik moet dinsdag naar de uwv en heb weinig vertrouwen erin.maar ja zoals jullie al zeggen.je komt er niet onderuit.en indderdaad altijd als het niet uitkomt.ik moet me dochter naar school brengen en daar word dus echt geen rekening mee gehouden.al zou het maar een half uur later kunnen.je moet altijd ver weg terwijl er hier in het dorp ook zitten.dus als ik filé onderweg heb ga ik het toch echt niet redden.pppfffffff afwachten maar

Terug
Bovenaan