vaag (baby)blauw streepje???????

A

Anoniem

Guest
HELP!!

Ik had mijn nod afgelopen maandag, gisterochtend een test gedaan. Zag iets verschijnen, maar was niet duidelijk. paar minuten later in de tuin gaan staan, met fel daglicht zeg maar. Hier zag ik toch duidelijk iets! het was wel vaag, maar ik zag niet alleen een vaag streepje, maar het was ook heel iets blauwig (test kruidvat) mijn vriend zag het ook, maar wil het nog niet geloven, hij vind echt dat de streep niet te missen moet zijn..... dan gelooft ie het pas! de test is na 10 minuten niet meer betrouwbaar, maar zag het na een paar minuten al.... uren later en zelf vanmorgen is de streep niet veranderd of donkerder geworden ofzo.... maar gewoon nog hetzelfde als gisterochtend. Zaterdag nog maar een keer testen denk ik??

Imme xx

Hoi Imme,

ook ik ben erg voorzichtig met juichen..... heb vandaag getest en een vage streep. Op de bijsluiterstaat dat ok is de streep erg licht, duidt dit op de aanwezigheid van het zwangerschapshormoon, en mag ik aannemen dat ik zwanger ben.

Morgenochtend ga ik weer testen.

Heel veel liefs en sterkte

Noelie

he meiden gefeliciteert een streepje is een streepje, ik zal als ik jullie was nog een paar dagen w8 en dan weer testen , het is moeilijk om te w8 ik, moet nog steeds op de rd w8 ik zit op al op dag 67 dus.

s6 veders xxxxx suzette

ooo noelie dan zitten we in hetzelfde schuitje! spannend he?? ik ga zaterdag maar weer een testje doen...

xx imme

Oow wat spannend dames, krijg helemaal de kriebels van al die streepjes
Hoop dat het echt raak is bij jullie!

Liefs Muizeke

Hoi Imme en Noeli,

Ook ik ga jullie voorzichtig feliciteren!!!
Ik heb vanochtend ook een vaag streepje.
Mijn man zegt dat het duidelijk is, maar ik vind het een vaag streepje.
En ga morgen nog eens testen.
Als je werkelijk zwanger bent verdubbeld het hcg hormoon zich met de dag.
Dus zou de test morgen weer iets duidelijker moeten zijn.

groetjes Larissa

ooo larissa!

ik duim ook voor jou hoor! echt spannend allemaal, maar durf nog niet blij te zijn....

Imme xx

welkom bij de club zou ik zeggen!!!!!

Spannend he?  
Mijn vriend zegt ook, een streep is een streep.
Wat een vage bedoeling.

We houden elkaar op de hoogte,toch?

Liefs Noelie

Terug
Bovenaan