vaag (baby)blauw streepje???????

Hoi meiden,

Ook alvast (voorzichtige)   felicitaties van mijn kant! Die testers reageren echt alleen als je zwanger bent, dus als je een licht streepje hebt, moet het hcg hormoon wel aanwezig zijn en ben je dus zwanger. Dus het kan bijna niet missen! Veel geluk allemaal!

Liefs,

Jetteke

Ik herkin dit!
Ik heb dat ook gehad...
Heel lichtelijk kwam het 2e streepje opzetten...
Maar voor mijn doen niet goed genoeg...
Toen heb ik de huisarts opgebeld....volgende dag weer heen gegaan...
Weer precies hetzelfde....Van de huisarts moest ik over een week terugkomen...

En ja hoor....Toen was die 2e lijn er helemaal...
Ik zou als ik jullie was nog even een weekje wachten...en dan nog een keer kijken...
Maar zoals ik het hoor....
Ga ik jullie ook heeel lichtelijk feliciteren!

Hey ladies,

Misschien mag ik niet te enthousiast voor jullie zijn, maar het klinkt als......ZWANGER.
Aan het begin van deze maand had ik een beetje pijnlijkere borsten dan normaal. Ik lichtelijk in paniek....het zal toch niet!?! Ik op het werk testen, je raadt het al, een super maar dan ook super vaag streepje........Ik het nummer bellen, welke in de bijsluiter staat. Uhh................mevrouw, ik heb zo'n licht spreepje dat ik hem bijna niet zie. Antwoord: op het moment dat er een lichte verkleuring  is, waardoor er een vaag streepje ontstaat, betekent dit dat je het zwangerschapshormoon in je lichaam aanwezig is!!!!!! U bent zwanger dus, mag ik u feliciteren????
Dus ladies, als het goed is mag ik jullie feliciteren, dat hoop ik althans!!!! Ik neem aan dat ik en andere decembermama's  , jullie   binnenkort op het decemberforum mag verwelkomen! (ik duim voor jullie)

Groetjes,

Cindy

Hoi Cindy

Hoe komt het dan dat ik vrijdag een vaag streepje zag op mijn test en werd toch nog dinsdag ongi.  

Imme

Ik hoop voor jou echt dat het bij jou niet zo onduidelijk is en dat jij wel zwanger bent hoop voor jou van de week een vette streep. Goed dat je nog voor de zekerheid test. Want dat kun je aan mij zien niet zwanger wel een vage streep vrijdag.

Groet Sharine

he Sharine,

Ik durf ook echt nog niet blij te zijn hoor! weet dat het nog alle kanten op kan gaan... maar kan het niet zo zijn dat het bij jou heeeel vroeg mis is gegaan? dit vermoeden had ik ook in febr. Ik had een lichtpositieve test, werd volgende ochtend zwaar ongesteld met heeeel veel pijn.

maar jij hebt geen heel veel pijn toch?

Imme xx

Hoi Sharine,

Ik vind  het jammer voor je dat je dinsdag alsnog ongi bent geworden. Ik heb je mijn verhaal vertelt, en dat is  mijn verhaal. Ik kreeg dus het antwoord dat er alleen een vaag streepje kan ontstaan op het moment dat het zwangerschapshormoon in je lichaam aanwezig is. Jammer dat het niet voor jou gold.

Imme..ik blijf voor je duimen!!!!!!!!!!

Hey Imme,

Ik had gewoon vandaag weer getest, misschien is het nu wel duidelijker.Stel je voor dat je nu wel een vette streep hebt dan heb je voor niks gewacht tot zaterdag. Het kan natuurlijk ook de andere kant op dat er niks verschijnt, maar dan heb je wel duidelijkheid.
En je hebt nog een kans dat hij weer vaag is.

Het afwachten is heel vervelend he ?

Veel liefs Yvonne

Hey meiden!!!
Ik heb op mijn NOD dag ook een heeeeeele vage streep gehad (kruidvat).
afgelopen woensdag een digitale test gedaan en jawel hoor, zwanger.
Je zou dus zeggen dat ik jullie van harte kan feliciteren!!
maarum, als jullie zo twijfelen,
Ik  zou als ik jullie was gewoon een digitale test doen. is ietsje duurder, maar wel meteen duidelijk!!!
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen met mijn verhaal.....
verder kan ik alleen maar zegeen: HEEL VEEL SUCCES!!!  

Terug
Bovenaan