Vaag lijntje na 10 min is negatief?

Nou, het is niet echt duidelijker....: ( De test was eerst negatief en na 6,7 minuten kwam er een heeeeel vaag lijntje. Mijn partner was na 3 minuten al teleurgesteld naar zijn werk gegaan.
Maar wat voor een testen zijn het dan als ze na een tijdje toch licht positief worden? Dat is toch super onduidelijk? En het geeft valse hoop.
Ik ga hun info nummer maar eens bellen, het zijn overigens DA huismerk testen.

Herkennen jullie dat, dat de test na een tijdje toch positief wordt?

Nou ik heb gebeld en de dame zei dat als het binnen 10 minuten is ik wel zwanger ben. Ook al is het pas na 7 minuten. Elke vrouw heeft het hormoon van nature al in haar bloed, maar dat verschijnt pas na 10 minuten.
Dus al is het nog zo vaag, voor de 10 minuten zou ik zwanger zijn.
Nu vertouw ik mijn eigen waarneming niet meer..
Was het wel echt zo, heb ik het wel goed gezien.
Ik zit nu ook te huilen van de spanning en ik moet zo naar mijn werk.
Ze zei dat ik over drie dagen weer moet testen.. elke drie dagen verhoogd de concentratie van het hormoon...

pffff dit worden drie spannende dagen....

Wat vervelend voor je zeg!
Ik heb zelf goede (nou na zeg maar eerder duidelijke ) ervaringen met de CB testen. Die zijn wel prijzig maar laten er geen twijfel over bestaan hoe het zit, want er verschijnt zwanger of niet zwanger in het schermpje dus niks zelf interpreteren. Gewoon aflezen wat er staat,

succes meid en ik duim voor je

x Muizeke

Volgens mij wordt hcg pas aangemaakt na de innesteling, en lh zit altijd in je urine, en ovulatietesten nemen je lh piek waar, maar kan toch niet dat zwangerschapstesten een hcg piek waarnemen??

heb je hcg in je urine dan ben je zwanger, want de testen nemen pas hcg waar vanaf 25ml ofzo, en onder de 25 geeft hij negatief aan, ben je nie zwanger is dat 1 tot 3 ml en dat zou een test dus nooit oppikken,

ik denk dat je morgenochtend beter van een ander merk kan proberen, ik heb zelf hele positieve ervaringen met clearbleu..

wel iets duurder maar duidelijk

liefs iris

Hoi,

Ook ik zou morgen nog een test doen met ochtend urine en van een ander merk. CB heb ik zelf nooit gebruikt,ik ging altijd naar de particuliere drogist hier. Maar het schijnt idd wel een hele goede test te zijn. Maar een licht streepje is ook een streepje he. dus hoe licht hij ook is,dan ben je wel zwanger,want anders zou hij helemaal geen streepje aangeven.Maar je zei zelf al dat je een hele onregelmatige cyclus hebt. Het zou dus ook kunnen zijn dat je je eisprong later hebt dan dat je zelf denkt en dat je daarom nu van die vage testen hebt. Dus als je weer zo vaag zou testen,zou ik gewoon ff een aantal dagen wachten hoe moeilijk dat ook is. Maar dan heb je misschien een wat duidelijkere test en dat je wat meer rust krijgt dan nu met een vage test.

Succes en ben onwijs benieuwd wat eruit komt,

Veel liefs

ha

ik gebruik de cb digitale test. daarop staat het dus in letters. zwanger of niet zwanger.
vind ik een hele goede test.
ik heb m van de week nog gebruikt en helaas niet, maar hij is wel heel duidelijk
heb m bij da gekocht 3 voor 19.95
wel duur, maar als je 3 x losse haalt ben je t ook kwijt.
kben benieuwd. succes

groetjes

Terug
Bovenaan