vaag streepje kruitvat test.

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik heb meestal een cyclus van 28 dagen.
Afgelopen 2 cyclussen waren 27 dagen.
De langste cyclus die ik gehad heb was 30 dagen.
Nu ben ik vandaag op de 30e dag van mijn cyclus.
Vanochtend deed ik een test van clearblue en die was negatief.
vanmiddag heb ik nog een test gedaan van kruitvat en deze gaf een heeeeel vaag blauw streepje.
Nu ben ik zo onzeker.
Mijn borsten zijn heel gevoelig, ik ben afgelopen dagen steeds heel moe en een beetje misselijk en slap.
Ze zeggen wel: een streepje is een streepje.
maar hebben kruitvat testen geen voorgedrukt streepje, die ik dan zie??
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoop dat iemand reageert.
ik wordt gek van de onzekerheid, normaal gesproken had ik al ongesteld geweest en dat ben ik ook nog niet.

liefs Nathalie.

Hoi Nathalie,

Zelf heb ik geen ervaring met zwangerschaptesten, tenminste in zoverre, dat ik een keer negatief heb getest en de volgende dag ongi werd.
Ik heb al wel vaak gelezen dat een streepje inderdaad een streepje is.
Misschien moet je over een paar dagen nog een test doen.
Als je zwanger mocht zijn dan zal hij dan in ieder geval een stuk duidelijker zijn.
Ik hoop dat je zo lang kan wachten.

Sterkte en succes, een hou me op de hoogte.
Ik zal voor je duimen.

Liefs Mickey79

Hoi Mickey,

Bedankt voor je reactie.
ik heb eergisteren ook een test gedaan van kruitvat en toen was hij ook heeeel vaag, net als nu.
Dus ik dacht, dan zal ie vandaag wel duidelijker zijn als ik zwanger ben.
maar dus nog even vaag als eergisteren.
pfffff....nog maar een paar dagen wachten anders.
Als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik wel weer testen.
wachten duurt lang.

liefs Nathalie.

Hoi Nathalie,

Ikzelf gebruik altijd de zw.testen van het Kruidvat.Ik heb ook een keer gehad dat het een vaag streepje was en toen ik een paar dagen later weer testen was stukken duidelijker!!

Dus ik zou zeggen , je kunt over een paar dagen nog een keer testen of de digitale test kopen van Clear Blue. Daar staat duidelijk op Zwanger of Niet Zwanger.

Suc6, liefs KIDS XX

Eigenlijk is het zo: streepje =streepje dus.....

he meisje maak je niet zo druk een streep is een streep donker of licht.
al vast gefeliciteerd.

groetjes iris 32j 10de 2de

mijn temperatuur is gezakt.
ik zal vandaag dus wel ongi worden.
hier wordt je toch helemaal gek van!!!
ik houd jullie op de hoogte.

liefs Nathalie.

Hi,

Heb vandaag een test gedaan; helaas negatief! Dat terwijl ik me de afgelopen weken behoorlijk zwanger heb gevoeld (gerommel in onderbuik, misselijk, rugpijn). Deze dingen leken helemaal niet op een aankomende menstruatie.
Toch verlies ik sinds afgelopen dinsdag iedere dag wat bloed, maar m'n menstruatie zet niet echt goed door....

Heb dat verhaal van Puckylief gelezen en heb vaker gehoord dat de HCG-waarde niet meteen aan te tonen is in je urine.

Als m'n menstruatie niet doorzet na het weekend ga ik volgende week nog een keer testen, en anders: volgende maand weer nieuwe kansen!!!!! Ik zit pas in de eerste ronde; ben wel al een jaar met de pil gestopt.....dus voldoende eitjes hoop ik!! Welke vrouwen zijn er al in de eerste ronde zwanger geraakt?

Terug
Bovenaan