vaag streepje kruitvat test.

He blije doos,
ik heb woensdag ook negatief getest.......hier nog steeds geen    te bekennen, dus wie weet.

Mijn borsten zijn ook nog steeds erg gevoelig, ook het zware gevoel in de onderbuik is er nog           idd over een paar daagjes weer ff testen
We gaan er gewoon voor  met z'n allen

Helaas, helaas, helaas...........
Ik ben toch ongesteld geworden.

Liefs nathalie.

hoi hoi,

ik heb wel ervaring met de kruidvat testen.

ik had last van gevoelige borsten. en moest op een dag heel vaak plassen. dus ik deed een test an de kruidvat. en er verscheen na 1 minuut al een licht streepje.
de streepjes staan niet voor gedrukt. daar heb ik op gelet toen ik de volgende dag weer een deed. precies het zelfde verhaal. twee dagen later ben ik langs de hk gegaan voor extra duidelijkheid. en ja hoor, zwanger!!!

dus een streepje is een streepje!! hoe licht hij ook aangeeft...
ik zou als ik jou was gewoon over een week weer testen met een cb. die geeft aan zwanger of niet zwanger! en anders ff langs de hk.

ik kom net uit het ziekenhuis. omdat ik vorige week last had van mijn lies.
vorige week een echo laten maken. om te kijken of ik ook een bbz had. maar er was niks te zien. ook niet in de baarmoeder.
ik moest toen bloedprikken om te kijken hoeveel hcg er in zat!
de volgende dag weer een echo. toen was mijn hcg wel gestegen! en er was nu wel wat in de baarmoeder te zien. een klein stipje! dus niet een bbz.

heb vanmorgen weer een echo gehad. je zag dat het vruchtje was gegroeid! positief!!
nu kijken ze vrijdag nog eens en dan is het klaar. misschien kunnen ze dan al kijken hoever ik ben...

dus meid, succes! ik ga alvast voor je duimen.

xx dd

ben ik weer,

ook ik had geen regelmatige cyclus. ben in oktober gestopt met de pil. heb toen een eerste eigen cyclus gehad na 33 dagen en toen pas na 54 dagen. en toen was ik zwanger!!
ik weet dus niet hoelang ik dus nu zwanger ben. ze rekenen meestal vanaf je eerste dag van je laaste menstruatie. maar dat klopt bij mij al niet. omdat ze nu pas iets konden zien op de echo. ben dus waarschijnlijk rond 5 weken pas zwanger!
maar ik hoop dat ik daar vrijdag meer over kom te weten...

ik strooi alvast de*********************************************** wel vangen he!

xx dd

Nathalie, balen zeg, maar wel vreemd dat je een licht streepje zag.
Ben je erg ongi, of maar een beetje, kan natuurlijk ook innesteling zijn.

dag droomertje, wat een bijzonder verhaal.
zo zie je maar dat een vrouwenlichaam iets raars is.
ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.
hou je ons op de hoogte?

liefs mickey79

Hoi Mickey,

Nee, helaas. ik ben echt ongesteld geworden.
niet een heel klein beetje.
raar he, dat zo'n kruitvat test dan toch zo'n vaag streepje aangeeft.
ik ben er effe klaar mee.

liefs Nathalie.

Kan ik me goed voorstellen, vooral omdat er naar mijn idee toch heel wat positieve verhalen over de kruitvat test te lezen zijn.
Sterkte ermee, en succes in de volgende ronde?

Terug
Bovenaan