vaag streepje

A

Anoniem

Guest
hoi dames even een vraagje

heb nu 3x een test van het kruidvat gedaan en elke keer komt er een vaag 2e streepje te staan,dus denk wel dat het raak is,maar ik verwacht een duidelijkere streep.nu heb ik wel midden op de dag getest,in de bijsluiter staat met ochtendurine want daar zitten de meeste hormonen in.

wat denken jullie????????????

gr petra

hoi petra
ik denk nog steeds dat een streep een streep is haha en zou zeggen morgen ochtend mischien proberen maar denk dat ik je mag feliciteren met je zwangerschap

xx

thanks!!!!!!!!

ja dat is zo een streep is een streep.maar wil graag een duidelijke streep zien

gr petra

Hoi,

Een streep verschijnt er als het HCG hormoon aanwezig is.
Waarschijnlijk heb je nog niet zo heel veel hormoon waardoor het streepje lichter is.
De 1 maakt sneller dit hormoon aan als de ander.
Maar de waarde van dit hormoon verdubbeld per 2 dagen, dus aan het eind van de week moet de streep dan ook donkerder zijn.
Morgen nog eens met ochtendurine proberen kan ook, want dat is meer geconcentreerd.
Succes!

hoi nou met ochtendurine getest en weer maar een heeeeeeel vaag streepje,moet heel goed kijken wil ik de streep zien

zit in de kruidvat een voorgedrukt streepje die je ook als je niet zwanger bent kunt zien????

begin nu weer zo te twijfelen,bah.

hr petra

Ha,

Ik had zondagochtend ook een héél vaag streepje, waarbij ik ook dacht dat het wel moest doorschemeren of zo.
Ergens anders op het forum werd me aangeraden om een digitale test van clear blue te kopen waarop komt: "zwanger" of   "niet zwanger" (met het aantal weken). Op maandag hield ik het niet meer uit en die gehaald en op mijn werk getest: zwanger. Dat het 1-2 weken was, wist ik zelf ook wel.
Thuis opnieuw getest voor mijn man, maar weer een etos-huismerk. Het streepje was iets minder vaag, maar nog steeds niet heel duidelijk. Toch weet ik nu zeker dat ik zwanger ben.

Jij vast ook en ik durf het aan om je alvast te feliciteren.

Groet,
Tamar

ja precies,dat het doorschemert.hoe langer je kijkt en wacht hoe duidelijker die word.alle testen liggen in de la en je ziet de strepen wel,maar heel licht.

hoop ook dat t raak is.zal vanmiddag ook eens een andere test halen..

als ik nog durf te testen hahaha

gr petra

Hallo iedereen!
Ik heb ook een vraag. Ben vanaf januari gestopt met de pil, en sindsdien ook heel mijn cyclus in de war. Ongeveer een cyclus van 33 dagen. en   nu was ik 21 maart ongesteld 3 dagen een heel klein beetje. en een week later 31 maart t/m 7 april weer ongesteld en veel meer. Ik heb op de 6e april een zwangerschapstest gedaan (matcare) en zag ook een licht streepje, wel licht, maar wel zichtbaar. Dus ik doe de 8e (gister) weer een test (weer matcare) en toen zag ik helemaal niet staan. Allebei met ochtendurine getest.
Wat betekend dit. Ik heb trouwens de 2e of 3e april wel een frotje rode afscheiding gehad. betekend dit een miskraam.
Alvast bedankt voor jullie reactie's.
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan